Період: 2017 – 2021
Вірста Світлана Євгенівна – 1,3,12,19
1.
1.Вірста С. Є. Критичне мислення як спосіб формування літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури. Педагогічний часопис Волині. 2017. С. 51-56.
2.Вірста С.Є., Констанкевич Л.Г., Радкевич М.В. Використання сервісу learningapps.org для створення інтерактивних вправ. Інноваційна педагогіка. 2020. №22. С. 175-179.
3.Вірста С.Є., Жалко Т.Й. Вивчення міфічних образів драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки у контексті сучасного «Прадавнього світу» Дари Корній. Актуальні питання гуманітарних наук. 2021.№35. Т.8 С. 115-121.
4.Світлана Вірста,Тетяна Жалко Використання інноваційних методик у монографічному вивченні творчості Лесі Українки на уроках літературного читання. «Волинь філологічна: текст і контекст Збірник наукових праць Волинського національного університету імені Лесі Українки».2021.№ 31. С.76-87.
- Світлана Вірста, Тетяна Жалко Епістолярій Лесі Українки у навчальній текстотеці початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі. «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». 2021 № 40. С. 113-118.
- О. М. Гончарук, Л. М. Шуст, С. Є. Вірста. Особливості застосування текстової основи малих жанрів фольклору під час формування мовно-мовленнєвих умінь і навичок здобувачів початкової освіти «Академічні студії. Серія «Педагогіка».Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинськоїобласної ради. 2021. № 3. С. 165-171.
3.
Вірста С.Є. Вивчення літератури для дітей: компетентнісне читання: навч. посіб. упоряд. С.Є.Вірста. Луцьк : ВМА «Терен», 2021. 294 с.
12.
1.Вірста С. Є. Символ Швеції – Сельма Лагерлеф. Гендерні студії: матеріали доп. IV міжвуз. наук.-практ. Сем.( м.Луцьк, 29 квітня 2017 року). Луцьк,2017. С. 40-46.
2.Вірста С. Компетентнісно-орієнтовані завдання як інструмент критичного мислення на уроках зарубіжної літератури. «Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі»: матеріали VII наук.-практ. конф., м. Луцьк, 2018. С. 38-45.
3.Вірста С.Є. У творах земляків ми відкриваєм красу і велич батьківського краю. Учитель початкової школи. 2018. №2. С. 17-19.
4.Вірста С. Кулінарний мейнстрим або де знайти відповіді на безліч запитань підліткові. Гендерні студії: матеріали доп. V міжвуз. наук.-практ. сем. ( м. Луцьк, 19 квітня 2018року). Луцьк, 2018. С. 13-19.
5.Вірста С. Формування читацької компетентності молодших школярів при вивченні монографічних тем на уроках літературного читання у початковій школі. Молодий вчений. 2020. № 4(80) С. 641-646.
6.Вірста С. Креолізація художнього тексту як сучасний аспект творчого мислення. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: матеріали VIII Всеукр. Наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Луцьк, 04 квітня 2020 року). Луцьк, 2020. С. 250-253.
7.Вірста С.Є.,Гончарук О.М., Дацюк В.В. Мовний батл «Говорити українською – престижно». Наукові студії: збірн. наук. методичн. праць викладачів закладу вищої освіти. Луцьк, 2020 (Вип. 1). С.104-106.
8.Вірста С. Особливості гендерної диференціації у сучасній українській літературі для дітей. Гендерні студії: мат. Доп. VІІІ Міжвуз. Наук.-практ. Сем. (м. Луцьк, 21 квітня 2021 року). Луцьк, 2021. С.36-41.
9.Вірста С. Кулінарний мейнстрим, або де знайти відповіді на безліч запитань. Зарубіжна література в школах України. 2021. № 3. С. 20-24.
10.Вірста С. Гармонія людини і природи – одна з головних проблем твору Ясунарі Кавабати «Тисяча журавлів». Зарубіжна література в школах України. 2021. №4. С. 20-25.
- 11.Вірста С. Жалко Т. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування логічного мислення учнів Нової української школи. «Педагогіка і психологія в сучасному світі: мистецтво навчати та навчатися»: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Влоцлавек, 26-27 лютого 2021 року). Włocławk, 2021. Т.2 С.23-26.
- 12. Вірста С. Чи можливо вкрасти щастя або яка користь від слів? (За романом Маркуса Френка Зузака «Крадійка книжок») Зарубіжна література в школах України.№6, червень 2021. С. 2-6
- Вірста С. Жалко Т.Ключові компетентності та педагогіка партнерства як основа сучасного освітнього процесу. «Современные научные исследования: достижения, инновации и перспективы развития»: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Рига,Латвія 1-2 октября 2021 року).С. 131-134
- Вірста С. Климюк А.Формування психосоціальних компетентностей на уроках літературного читання: емпатія.Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія,практика:Мат. V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю, (м.Луцьк,11 листопада 2021року, КЗВО «Луцький педагогічний коледж»Волинської обласної ради). С. 372-375
- Вірста С. Таємниці архіваріуса: сторінки історії у поетичному шедеврі.Зарубіжна література в школах України. 2021. № 12. С. 21-26.
19.
Членкиня Центру гендерної освіти (наказ №71 директора Луцького педагогічного коледжу від 17.09.2012)
Членкиня ГО «Гендерний креативний простір» (18.02.2020)