Період: 2017-2021

 

Марчук Сергій Степанович – 1,4,9,12,19

1

  1. Марчук С. С. Шкідливі звички молоді в контексті валеологічних ідей К. Д. Ушинського. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського.Вип. 1 (114). Серія : Педагогіка. С. 49–53.
  2. Марчук С. С.,Чемерис І. В. Психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи. Молодь та ринок. 2017. №7. С. 83–88.
  3. Марчук С. С.Педагогічний гурток «Дидаскал»: волинські традиції формування творчого студента коледжу. Постметодика. № 2/3. С. 52–54.
  4. Гузенко О.,Марчук С. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ. Нова педагогічна думка. 2018. № 1(93). С. 27–30.
  5. Денисенко Н. Г. Марчук С. С. Взаємозв’язок особистісного і діяльнісного підходів як гарантія формування професійної мобільності майбутніх учителів фізичної культуриПедагогічні науки: зб. наук. праць. Херсон. 2018. Вип.LХХХІІ. Т. 1. С. 107–112.
  6. Марчук С. С.,Чемерис І.В. Формування здоров’язбережувальної компетентності особистості у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. Педагогічний часопис Волині. 2018. №3 (10). C. 46–53.
  7. Марчук С. С.,Чемерис І.В. Гуманізм, народність та природовідповідність – визначальні принципи К. Д. Ушинського. Педагогічний часопис Волині. №4 (11). C. 38–44.
  8. Марчук С. С. Методичні засади фізичного виховання школярів у педагогічній спадщині КостянтинаУшинського. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. № 1 (49). С. 29–35.
  9. Денисенко Н. Г., Марчук С. С., Табак Н. В., Найт Н. Ф. Компетентнісний підхід у системіформуванняпрофесійноїмобільностімайбутніхучителівфізичноїкультури у Сполучених Штатах Америки. Освітній дискурс: збірник наукових праць. № 20 (2). С. 20–31.
  10. Денисенко Н. Г., Марчук С. С., Табак Н. В. Компетентності з мобільним змістом у матрицях національних освітніх программ підготовки учителів фізичної культури. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2020. Вип. 72. Т. 1. С. 157–161.
  11. Борбич Н.В., Марчук С. С. Діловагра як один з методів ефективного вивчення студентами педагогіки. Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». Вип. 11.
  12. Borbych N., Stakhova L., Denisenko N., Pustovalov S., Marchuk S., Kovalchuk I. Аssessment of the effectiveness of correspondence teacher education. LaplageemRevista (International), vol.7, n. Extra B, May-Aug. 2021, p. 511–520.
  13. Ковальчук І.Л., Марчук С.С.,Чемерис І.В.Сковорода про зміцнення тілесного та духовного здоров’я людини (за матеріалами листів до М. Ковалинського). Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького Державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич. 2021. №41. С.227-233.
  14. Ковальчук І.Л., Марчук С.С., Чемерис І.В. Формування громадянської компетентності у майбутніх учителів початкових класів засобами сучасної правової культури. Науковий вісник Ужгородського університету.Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(49). Ужгород 2021. С. 57-62.

 

4

  1. Щоденник студента-практиканта з позанавчальної виховної роботи: навчально-методичний посібник, 4-те вид., переробл. / упоряд. С. С. Марчук, Н. В. Борбич. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2017. 80 с.
  2. Інновації у вищій школі в контексті інтернаціоналізації освіти: колективна монографія. Видання перше. Луцьк: Луцький НТУ, 2019. 234 с.
  3. Integrationoftraditionalandinnovativescientificresearches: globaltrendsandregionalaspect: collectivemonograph / editedbyauthors 1sted. Riga, Latvia: BaltijaPublishing, 2020. 310 р.
  4. Марчук С. С. Педагогіка. Робочий зошит : навчально-методичний посібник-практикум для студентів педагогічних коледжів (спеціальність «Фізичне виховання») в 2-х частинах. Ч. 2. «Теорія виховання. Школознавство». Луцьк : Волиньполіграф, 2018. 120 с.
  5. Щоденник студента-практиканта з позанавчальної виховної роботи : 6-те вид., переробл. / уклад. С. С. Марчука, Н. В. Борбич. Луцьк. :ПП Іванюк В. П., 2019. 40 с.
  6. Бойчук П. М., Марчук С. С. Збірник тестових завдань з педагогіки (для абітурієнтів). 3-тє вид., переробл., доповн. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2020. 104 с.
  7. Антонюк Н. А., Марчук С. С. Практикум зі вступу до спеціальності з основами академічної доброчесності для студентів спеціальності 013 Початкова освіта освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр: навч.-метод. посібник: в 2-х ч. Ч. 1. Луцьк: ПП Іванюк В.П., 2021. 64 с.
  8. Марчук С. С., Чемерис І. В. Педагогіка. Робочий зошит: навч.-метод. посіб.-практикум для студ. пед. коледжів (спеціальності «Фізична культура і спорт», «Музичне мистецтво») в 2-х Ч. Ч.2 «Теорія виховання». Луцьк: ФОП Іванюк В. П., 2021. 120 с.

 

9

Голова підкомісії зі спеціальності 013 Початкова освіта Науково-методичної комісії № 1 із загальної, професійної освіти та спорту сектору фахової передвищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України (2020 рік).

 

12

  1. MarchukSerhiy. Дитячі ігри в педагогічних концепціях Ф.Фребеля та К. Ушинського: методичний аспект. PEDAGOGIKAFROEBLA – wyzwaniemdlanauczycieliszansadladzieciTeoriaipraktyka / MonografieWydzialuPedagogikiIPsychologiiWSEI [Redakcjanaukowa : MarianZdzislawStepulak, MalgorzataSitarczyk]. – Lublin : CopyrightbyInnovatioPressWydawnictwoNaukoweWyzszejSzcolyEconomiiiInnowacjiwLublinie, 2017. p. 33–39.
  2. Марчук С. С., Бойчук П. М., Борбич Н. В. Європейський досвід фізичного виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського. VirtusScientificJournalOctober. №17. р. 90–94.
  3. Марчук С. С.,Борбич Н. В. Здорова дитина у родинній педагогіці К. Д. Ушинського як необхідна умова формування успішної особистості. Вісникнауково-методичнихдослідженьВінницькогогуманітарно-педагогічногоколеджу. Вип. 4(24). С. 110–112.
  4. Бойчук П. М., Марчук С. С.Стрітення. народна традиція: «В цей день лютий до березня приїхав». Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: матеріли ІІІ всеукр. наук.-практ. конф. (Луцьк, 15 лют. 2018 р.). Луцьк: Волиньполіграф, 2018. С. 14–17.
  5. Марчук С. С.Актуальний стан використання ідей В. О. Сухомлинського у фізичному вихованні школярів. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в освітньому просторі Волині» – до 100-річчя від дня народження:зб. матеріалів обл. наук.-практ. конф. (Луцьк, 26 жовт. 2018 р.).Луцьк: ВІППО, 2018. С. 84–88.
  6. Марчук С. С., Денисенко Н.Г. Козацькізабави. Вектор пошуку в сучасномуосвітньомупросторі :матеріалиV обл. наук.-практ. конф. (Луцьк, 11 груд. 2018 р.). Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2018. С. 237–241.
  7. Марчук С. С.Продовжувачі славні традиції Луцької братської школи. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі :матеріалиVІ обл. наук.-практ. конф. (Луцьк, 22 лютого. 2019 р.). Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2019. С. 207–210.
  8. Марчук С. С.Кафедрі психолого-педагогічних дисциплін – 5 років. На шляху становлення: відпредметної секції – до кафедри: історія, здобутки, перспективи. Сучасна наука та освітаВолині, присвяч. 100-річчю Нац. Акад. наук Укр.:зб. матеріалів наук.-практ. конф. (Володимир-Волинський, 22 лист. 2018 р.) / упоряд. Б. Є Жулковський. Луцьк: Волиньполіграф, 2018. С.437–441
  9. Марчук С. С.Праця як засіб зміцнення здоров’я школярів: аргументи К. Ушинського та В. Сухомлинського. Актуальніідеї К. Д. Ушинського в контексті навчання й виховання української молоді: зб. матеріалівТретіх пед. чит. пед.гурт. «Дидаскал» та наук.-дослід. псих.-пед. спад. Ушинського (Луцьк, 26 лют.2019 р.). Луцьк: Волиньполіграф, 2019. С. 41–46.
  10. Марчук С. С.,Чемерис І. В. Європейські традиції фізичного виховання: освітньо-культурний погляд К. Ушинського. Виклики та парадокси соціальної взаємодії в постмодерному світі: лінгвістичний та психологічний аспекти:матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. (11–12 квіт. 2019 р.)/ за заг. ред. О. В. Лазорко, В. А. Ущиної. Луцьк: Волиньполіграф, 2019. С. 272–277.

15.                  Марчук С. С.,Чемерис І. В. Національні вчительські традиції братських шкіл України у контексті гуманістичних ідей Європейського Відродження. Інтернаціоналізація освіти: шляхи вдосконалення та розвитку: матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. (12–13 квіт. 2019 р.) Луцьк: Інф.-вид.відділ Луцьк.нац.техн.ун-ту. С. 254–258.

16.                  Марчук С. С. Проблеми здорового способу життя учнів у педагогіці К. Д. Ушинського. Залучення учнів до здорового способу життя та популяризація варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури через всеукраїнський проект «JuniorZ»: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 квітня 2019 р.) / уклад. О. Ю. Дикий. Луцьк: Волинський ІППО, 2019. С. 60–64.

  1. Марчук С. С.,Чемерис І. В. Вимоги до вчителів братських шкілУкраїни (на прикладі Статуту Луцької братської школи 1624 року). Молодий вчений:науковий журнал. 2018. № 12.1 (64.1). С. 40–43.
  2. Марчук С. Погляди К. Д. Ушинського на здоровехарчуванняучнів. Історія фізичної культури і спорту народів Європи: зб. тез доп. IІІ Міжнар. наук. конгр. іст. фіз. культ. (10−12 верес. 2019 р.) / уклад.: А. В. Цьось, С. Я. Індика. Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. ЛесіУкраїнки, 2019. С. 48.
  3. Марчук С. С.Гуманістичний потенціал «Повчання» Володимира Мономаха у формуванні історико-педагогічної компетентності майбутніх учителів. Володимир-Волинський педагогічний колледж ім. А. Ю. Кримського: минувшина, сучасність, майбуття: матеріали всеукраїнської наук.-практ. конф. з міжнародною участю, присвяченої 80-річчю освітнього закладу; (м. Володимир-Волинський, 28 лист. 2019 р.) / упоряд. Б. Є Жулковський. Луцьк: Вежа-друк 2019. С. 58–62.
  4. Марчук С. С.,Чемерис І. В. Громадянське виховання студентів в умовах педагогічного коледжу. Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі:матеріали доповідей (тез, статей) учасників ІХ наук.-практ. конферен (Луцьк, 21 лист. 2019 року). Луцьк: Волиньполіграф, 2019. С. 91–96.
  5. Марчук С. С.,Чемерис І. В. Гуманістична місія вчителів братських шкілУкраїни в контексті європейських ренесансних освітньо-виховних традицій. Інновації у вищійшколі в контекст іінтернаціоналізації освіти: коллективна монографія. Видання перше. Луцьк: Луцький НТУ, 2019. С. 85–97.
  6. Ковальчук І., Марчук С. Методична робота в коледжі як показник якості надання освітніх послуг. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: зб. матеріалів VІІ всеукр. наук.-практ. конф. (Луцьк, 12 груд. 2019 р.). Луцьк: Волиньполіграф, 2019. С. 38–40.
  7. Марчук С. С. Роль самовиховання у духовному та професійному становленні молодого Ушинського. Актуальніідеї К. Д. Ушинського в контексті навчання й виховання української молоді: збірник матеріалів Четвертих педагогічних читань здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» та науковців-дослідників психолого-педагогічної спадщиниУшинського (27 лютого 2020 року, містоЛуцьк, Луцький педагогічний коледж) / уклад. С. С. Марчука. Луцьк: Волиньполіграф, 2020. С. 63-67.
  8. Марчук С. С. Психологічні ідеї К.Д. Ушинського. Теорія контрольності та актуальні проблеми сучасної психології: матеріали наукових читань,присвячених 115-й річниці від дня народження Ярослава Івановича Цурковського – відомого українського вченого-психолога, громадського діяча(20 лютого 2020 р., м. Львів). Львів, 2020. С. 146–
  9. Марчук С. С.,Чемерис І. В. Професійне самовиховання майбутнього вчителя. Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти: зб. матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 26 березня 2020 року, Луцьк / Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2020. С. 169–172.
  10. Марчук С. Ідеї фізичного виховання школярів у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського: презентаційні матеріали. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: матеріали VIІI Всеукр. науково-практичної Інтерн. конф.: зб. матеріалів (4 квітня 2020 року, м. Луцьк). Луцьк: Волиньполіграф, 2020. С. 37–42.
  11. Марчук С. С.Фізична культура лицарів. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: матеріали VIІI Всеукр. науково-практичної Інтерн. конф.: зб. матеріалів (4 квітня 2020 року, м. Луцьк). Луцьк: Волиньполіграф, 2020. С. 317–320.
  12. Марчук С. М. Монтессорі про харчування дітей. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з міжнародною участю, 20 травня 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. С. 196–198.
  13. Марчук С. «Буквар» Тараса Шевченка для «перешколення» (реформи) освітньої справи. Актуальні проблеми сучасної освіти та науки в контексті євроінтеграційного поступу:матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 20-тиріччю нституту (м. Луцьк, 21–22 травня 2020 року) / упоряд. О. А. Бундак, Т. Й. Жалко, Н. Г. Конон. Луцьк: Вежа-Друк, 2020. С. 53–55.
  14. Денисенко Н. Г., Марчук С. С.Сучасна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. The 8th International scientific and practical conference “Modern science: problems and innovations” (October 18-20, 2020) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. С. 172–178.
  15. Марчук С. С.Ідеї В. Сухомлинського на фізичне виховання школярів. Збірник матеріалів V педагогічних читань «Актуальність ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньому просторі» (м. Луцьк, 04 листопада 2020 року). Луцьк: ВІППО, КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2020. С. 69–73.
  16. Марчук С. С.Окреслення мети і завдань фізичного виховання особистості у педагогіці К. Ушинського. Сучасна наука та освітаВолині :зб. матеріалів наук.-практ. онлайн-конф. (20 листопада 2020 р.) / упоряд., голов. ред. О. Ю. Ройко. Луцьк : Вежа-Друк, 2020. С. 78–80.
  17. Борбич Н. В., Денисенко Н. Г., Марчук С. С.Досвід Фінляндії в системі підготовки професійномобільного вчителя фізичної культури. The 1st  International scientific and practical conference “European scientific  discussions” (November 28–30, 2020) PoteredellaragioneEditore, Rome, Italy. С. 310–317.
  18. Марчук С. С., Денисенко Н. Г. КостянтинУшинський про підготовку вчителя до фізичного виховання школярів. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірн. матеріалів IX Всеукраїнськ. наук.-практ. Інтернет-конференц. (Луцьк, 23 грудня 2020 р.). Луцьк, 2020. С. 150–153.
  19. Денисенко Н. Г., Марчук С. С.Концепція Джона Локка «Здоровий дух у здоровому тілі». Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірн. матеріалів IX Всеукраїнськ. науково-практичн. Інтернет-конференц. (Луцьк, 23 грудня 2020 р.). Луцьк, 2020. С. 79–82.
  20. Denysenko N., A theory of child’s game of F. Froebel and K. Ushynskyi and capabilities of its use in professional training of the mobile-oriented physical education teacher. Integration of traditional and innovative scientific researches: global trends and regional aspect:collective monograph / edited by authors 1st ed.Riga, Latvia: BaltijaPublishing, 2020. P. 45–65.
  21. Марчук С. С. Розвиток ідей фізичного виховання у спадщині видатних педагогів минулого. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірн. матеріалів Х Всеукраїнськ. науково-практичн. Інтернет-конференц. (Луцьк, 27.02.2021 р.). Луцьк, 2021. С. 33–
  22. Марчук С. С., Чемерис І. В. Огля дпедагогічних ідей Лесі Українки. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: збірн. матеріалів Х Всеукраїнськ. науково-практичн. Інтернет-конференц. (Луцьк, 27.02.2021 р.). Луцьк, 2021. С. 35–
  23. Марчук С. С.,Чемерис І. В., Ковальчук І. Л. Світоглядна освітня традиція Лесі Українки крізь призму родинного виховання сім’їКосачів. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м.Запоріжжя, 5-6 лютого 2021р. Запоріжжя :Класичний приватний університет, 2021. С. 18–
  24. Марчук С. С., Ковальчук І.Л., Чемерис І.В., Народна загадка як засіб розумного виховання та критичного мислення молодших школярів.The 3 International scientific and practical conference «Achievements and prospects of modern scientific research» (February 7-9, 2021) Editorial EDULCP, Buenos Aires, Argentina. 2021. 356 p. р. 133–
  25. Марчук С. С.,Чемерис І. В.Методично-валеологічний аналіз навчальних книг «Дитячий світ» та «Рідне слово» К. Д. Ушинського.Міжнародна науковотеоретична конференція Theoretical and practical scientific achievements: research and results of their implementation: collection of scientific papers SCIENTA with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3), February 12, 2021. Pisa, Italian Republic: NGO European Scientific Platform. p. 138–140.
  26. Марчук C.,Чемерис І. Огляд педагогічних ідей Лесі Українки Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі: матеріали Х Всеукр. науково-практичної онлайн-конф.: зб. матеріалів(27 лютого 2021 року, м. Луцьк). Луцьк: Волиньполіграф, 2021. С. 35–36.
  27. Марчук С. С.,Чемерис І. В. Історичні аспекти розвитку педагогічної професії. Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти: зб. матеріалів ІV Всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції,14 квітня 2021 року, Луцьк / Луцький національний технічний університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2021. С. 135–137.
  28. Марчук С., Чемерис І., Ковальчук І. Гендерне виховання у Стародавній Спарті. Гендерні студії: матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасницьVІІІ Міжвузівського науково-практичного семінару (м. Луцьк, 21 квіт. 2021 року)/ упоряд. Г.І.Єрко., Т. Й. Жалко. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. С. 101–109.
  29. Войтюк Б, Марчук С. Збереження здоров’я дітей як ключове уміння вчителя Нової української школи. Зб. наук. праць між народ. наук.-практ. конф. «Міждисциплінарний дискурс: теорія, практика, досвід, 14 травн. 2021 року» / відп.ред. Т. Ю. Дудка. Київ, 2021. С. 34–37.
  30. Козимка Х., Марчук С. Ідеї фізичного виховання школярів у науковій спадщині П. Лесгафта та К. Ушинського. Збереження здоров’я дітей як ключове уміння вчителя Нової української школи. Зб. наук. праць між народ. наук.-практ. конф. «Міждисциплінарний дискурс: теорія, практика, досвід, 14 травн. 2021 року» / відп.ред. Т. Ю. Дудка. Київ, 2021. С. 67–72.
  31. Шийка Я., Марчук С. Шкільна політика давньоруських князів. Збереження здоров’я дітей як ключове уміння вчителя Нової української школи. Зб. наук. праць між народ. наук.-практ. конф. «Міждисциплінарний дискурс: теорія, практика, досвід, 14 травн. 2021 року» / відп.ред. Т. Ю. Дудка. Київ, 2021. С. 106–110.
  32. Марчук С. С., Чемерис І. В. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Особистість в екстремальних умовах: матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 травня 2021 р. м. Львів). Львів, 2021. С.118 –122.
  33. Марчук С. С., Ковальчук І. Л., Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх учителів засобами педагогічного гуртка. Особистість в екстремальних умовах: матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 травня 2021 р. м. Львів). Львів, 2021. С.114 –118.
  34. Марчук С. С.Військо-фізична підготовка запорозьких козаків. Наукові та освітні трансформації в сучасному світі: збірник матеріалів Всеукраїнської міждисциплінарної науково- практичної конференції (м. Чернігів, 15 липня 2021 року) / Науково- освітній інноваційний центр суспільних трансформацій, м. Чернігів. Суми: ТОВ НВП «Росток А. В.Т.». 2021. С. 259–261.

 

19

Член-добротворець Волинської обласної громадської організації ОМЕП (з 12.12.2015 року).