Період: 2017 – 2021

 

Смокович Тетяна Віталіївна – 1, 3, 4, 12, 14

 

1

  1. Смокович Т. В., Павлюк Н. М. Музика і слово: матеріально звуковий аспект.

Педагогічний часопис Волині. Луцьк, 2018. № 4(11). С. 51-56.

  1. Смокович Т. В., Павлюк Н. М.  Проблема історичної та жанрової локалізації текстово-музичних форм. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх школах: зб. наук. пр. / [редкол. : Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.].  Запоріжжя, 2018. Випуск 60. С. 139-142.
  2. Кобук О. А., Смокович Т. В. Феномен музичної обдарованості. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. Вип. 18, т. 3. С. 146-149.
  3. Кобук О.А., Смокович Т. В. Сутність теорії і методики музичної освіти. Інноваційна  педагогіка: науковий журнал. Одеса, 2020. Випуск 22, том 2. С. 67-70.
  4. Кобук О.А., Смокович Т. В. Музично-мовний жанр як комунікативне явище в сучасному суспільстві. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова: серія 5. Педагогічні науки. Київ.2021. № 79. С. 83-87.

 

3

Фортепіанні барви : навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальності 025 Музичне мистецтво (ОКР молодший спеціаліст та ОС бакалавр) та спеціальності 013 Початкова освіта (ОКР молодший спеціаліст) / автори-упоряд. Поліщук О. В., Богдан З. П., Смокович Т. В. Луцьк : Терен, 2021. 124 с.

 

4

  1. Павлюк Н. М., Смокович Т. В. Основні методи розвитку музичної пам’яті: методичні рекомендації для студентів та викладачів педагогічних коледжів. Луцьк: ПП «Терен», 2019. 36 с. 
  2. Смокович Т. В., Кобук О. А. Методи виявлення та психолого-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей: методичні рекомендації. Луцьк: ПП «Просто Друк»,2020. 20 с.
  3. Смокович Т.В., Кобук О. А. Методи розвитку емоційного інтелекту учасників освітнього процесу: методичні рекомендації. Луцьк: ПП «Просто Друк», 2021. 23 с.
  4.  

 

12

  1. Смокович Т. В., Кобук О. А. Народно-пісенна творчість як джерело виховання самосвідомості студентської молоді. Збірник науково-методичних праць викладачів Луцького педагогічного коледжу (Випуск 10) . Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2017. С. 122-127.
  2. Павлюк Н. М., Смокович Т. В. Музичний початок у словесності та вербальний початок у музиці. Збірник науково-методичних праць викладачів Луцького педагогічного коледжу (Випуск 12) . Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2019.  С. 107-114.
  3. Кобук О. А., Смокович Т. В. Деякі аспекти впливу музичних творів на особистість. Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Актуальні проблеми психології та педагогіки». Харків, 8-9 листопада 2019. С. 111-116.
  4. Смокович Т. В., Кобук О. А. Соціально-психологічні особливості моделювання емоційчерез музику: матеріали Міжнародної дистанційної науково-практичної конференції «Wissenschaftliche ergebnisse und errungenschaften: 2020» Мюнхен, DEU. 25 грудня 2020 року. С. 77-79.
  5. Смокович Т. В., Кобук О.А. Взаємодія викладача і студента у процесі підготовки та проведення музично-освітнього заходу. Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах: матеріали IМіжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Дніпро, 8 червня 2020. С. 352-354.
  6. Смокович Т. В., Кобук О.А. Загальні закономірності впливу музики на організм людини. Наукові студії. Випуск 2. Луцьк: Луцький педагогічний коледж, 2021. С.34-38.

       7.Смокович Т. В., Поліщук О. В., Шуманська Б. Р. Музично-інструментальний потенціал в контексті формування виконавської культури майбутніх вчителів музики: матеріали III Міжнародної  науково-практичної конференції «Science, innovations and education:problems and prospects» .Токіо, Японія. 10-12 листопада 2021 року. С. 317-325.

 

            14

       1.Концертмейстерська участь у підготовці до Міжнародного конкурсу-фестивалю творчості Pro Fest студентки 31 групи спеціальності 025 Музичне мистецтво  Шеретюк Соломії (м. Київ, 30.05.2021, лауреат I ступеня).