ЦИКЛОВА КОМІСІЯ СУСПІЛЬНИХ ТА ХУДОЖНЬО-МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН

Голова циклової комісії

 

Галина ЄРКО, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», виклачка-методистка

 

Історична довідка

1973 року наказом директора Луцького педагогічного училища імені Ярослава Галана було створено циклову комісію викладачів історії та суспільствознавства.

1984 року її було перейменовано на циклову комісію викладачів суспільних дисциплін, в якій впродовж усієї історії її існування головували: М. Борисова, Г. Кварцяна, Н. Ворон, Т. Батючик, Н. Філюк, Г. Єрко, І. Ковальчук.

2014 року циклову комісію викладачів суспільних дисциплін перейменовано у кафедру суспільних дисциплін, яку в різні часи очолювали І. Ковальчук (кандидатка філософських наук, доцентка) та А. Фарина (кандидатка історичних наук).

З січня 2021 року у межах Луцького педагогічного фахового коледжу Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради створено циклову комісію суспільних та художньо-мистецьких дисциплін, яку очолює Г. Єрко.

Циклова комісія функціонує відповідно до Положення про циклову комісію суспільних та художньо-мистецьких дисциплін Луцького педагогічного фахового коледжу Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради.

Концепція діяльності

На всіх етапах суспільного розвитку загальнокультурна, громадянська та соціальна компетентності відігравали та відіграють важливу роль у формуванні національно-патріотичної свідомої особистості; особистості, яка орієнтується в культурному та духовному контексті сучасного суспільства й підготовці молодої людини до життя.

Один із головних напрямів діяльності циклової комісії ‒ удосконалення рівня освітнього процесу щодо формування у нової генерації сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок, самостійного наукового пізнання. У цьому контексті циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін відкрита для конструктивного діалогу та співпраці з колегами як міста, регіону, України, так і зарубіжжя.

В освітньому процесі викладачки та викладачі циклової комісії спираються на новітні інтерактивні методи викладання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Викладачки/викладачі циклової комісії апробують нові методичні технології організації освітнього процесу, зокрема, модульно-рейтингову систему, дебати, методи критичного мислення, тренінги, онлайн-навчання, формують медіаграмотність як студентів/студенток, так і викладачів/викладачок тощо.

У своїй діяльності викладачки та викладачі циклової комісії беруть за основу твердження англійського історика та філософа Томаса Карлейля: «Кращі вчителі не вчать – вони піднімаються на рівень мистецтва і діляться з нами собою, тим кращим, що складає їх особу».

Склад циклової комісії

Галина ЄРКО – викладачка, голова циклової комісії, «спеціаліст вищої категорії», викладачка-методистка

Членкиня експертної групи з громадянської освіти та правознавства (наказ МОН України «Про утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп» № 95 від 22.01.2021)

Членкиня робочої групи з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у сфері освіти при МОН України (наказ МОН України від 20.09.2022 № 713).

Голова обласного методичного об’єднання викладачів суспільних дисциплін закладів фахової передвищої освіти Волинської області

Науково-методичне проблемне індивідуальне завдання: формування громадянської компетентності та соціальної відповідальності особистості в сучасному освітньому середовищі закладу освіти

Електронна адреса: halynayerko@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7637-8558

GOOGLE Scholar: http://surl.li/bafmq

Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1988, спеціальність: історія, кваліфікація: вчитель історії та суспільствознавства середньої школи

Луцький інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», 2011, спеціальність: документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація: магістр з документознавства, менеджер органів державної влади і управління

Освітні компоненти: «Історія: Україна і світ»

Практика: «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи при вивченні дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство». Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки. 2018. № 2 (9). С. 68–74.
  2. Єрко Г. І. Формування навичок медіаграмотності вчителів початкових класів при викладанні предмета «Я у світі»: практичний аспект. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип. LXXXII. Том 1. Херсон : ВД «Гельветика». 2018. С. 122–127.
  3. Єрко Г. І., Луцюк Ю. А. Дидактичні особливості впровадження бінарних уроків із предмета «Я у світі» в початковій школі: практичний аспект. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 5. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». 2018. С. 36–40.
  4. Єрко Г. І. Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи під час вивчення дисципліни «Соціологія». Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Наукове видання. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Випуск 3 (38). 2018. С. 223–229.
  5. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю. А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи: точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ. 2019. Вип. 63. Т. 1. С. 36–40.
  6. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. European humanities studies: state and society (нострифікація в Scopus). 3 (I). P. 64–86.
  7. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ. 2021. С. 249–257.
  8. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика». 2021. Число 24. С. 99–103.
  9. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення молодших школярів із громадянської та історичної освітньої галузі: практичний аспект. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 1. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2022. С. 243–248. URL: https://cutt.ly/QXi6pv1.
  10. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Українська мілітарна марка як інформаційний ресурс про минуле та сьогодення. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Історичні науки. Том 34 (73). № 1. 2023. С. 42–47. URL: http://surl.li/heegg.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Експертиза шкільних підручників. Інструктивно-методичні матеріали для експертів щодо здійснення антидискримінаційної експертизи електронних версій проектів підручників, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти / Авторський колектив: Т. Дрожжина, О. Дубовик, Г. Єрко, Н. Забуга, О. Малахова, О. Марущенко, Н. Михайловська, Я. Салахова, В. Селіваненко; за заг. ред. О. А. Малахової. Київ, 2018. 40 с. URL: https://goo.gl/7fbfZT.
  2. Методи й технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі: практичний кейс (громадянська та історична освітня галузь) : навч.-метод. посіб. /авт.-упоряд.: Г. Єрко, Ю. Луцюк. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2022. 76 с.

 

Олег КАЗМІРЧУК – викладач, завідувач відділення початкової, дошкільної освіти та інформаційних технологій, «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист, нагрудний знак «Відмінник освіти України»

Науково-методичне проблемне індивідуальне завдання: формування особистості через осмислення соціального та морального досвіду минулих поколінь в контексті історичного процесу

Електронна адреса: okazmirchuk@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4253-3337

Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 1996, спеціальність: історія, кваліфікація: викладач соціальних дисциплін та історії

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2007, спеціальність: історія, кваліфікація: магістр історії

Освітні компоненти: «Історія: Україна і світ»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Гарбарук А., Казмірчук О. Полонійна преса у західних областях України (1991–2016 рр.). Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Історія. Вип. 25. Вінниця, 2017. С. 164–168.
  2. Гарбарук А. С., Казмірчук О. А. Історична пам’ять – суттєвий чинник кристалізації етнічної ідентичності. Politicus : науковий журнал. 2017. Вип. 6. С. 150–153.
  3. Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Національно-патріотичне виховання студентів крізь викладання суспільних дисциплін: теорія і практика. Педагогічний часопис Волині. 2018. № 2. С. 31–37.
  4. Гарбарук А., Казмірчук О. Науково-популярні видання – складова вивчення курсу «Історія України» у закладі вищої освіти. Педагогічний часопис Волині. № 2. С. 52–57.
  5. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю.А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи: точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ. 2019. Вип. 63. Т. 1. С. 36–40.
  6. Фарина А., Казмірчук О. Волинський контекст українсько-польського діалогу в релігійній площині на початку XXI століття. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Історичні науки. Том 30 (69). 2019. № 2. С. 85–89.
  7. Фарина А., Казмірчук О. Об’єднання поляків Львівщини як новочасне явище полікультурного простору незалежної України. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія: Історичні науки. Вип. 40. Ізмаїл, 2019. С. 174–180.
  8. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. European humanities studies: state and society (нострифікація в Scopus). 3 (I). P. 64–86.
  9. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика», 2021. Число 24. С. 99–103.
  10. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Українська мілітарна марка як інформаційний ресурс про минуле та сьогодення. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Історичні науки. Том 34 (73). № 1. 2023. С. 42–47. URL: http://surl.li/heegg.
  11. БорбичН., Казмірчук О., Хомярчук А., Левицький О. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів. Вісник науки та освіти : журнал. № 1(7). С. 372–383. http://surl.li/hyecl.
  12. Кравець А. І, Казмірчук О. А. Південно-Західний фронт в період Першої світової війни. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». Число 28. 2023. С. 11–15. URL: http://surl.li/hydyb.

 

Анатолій КРАВЕЦЬ – викладач, «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист

Науково-методичне проблемне індивідуальне завдання: формування громадянської компетентності студенток/студентів у контексті завдань сучасної історичної науки

Електронна адреса: akravetsj@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5289-8268

Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1984, спеціальність: історія, кваліфікація: вчитель історії та суспільствознавства середньої школи

Луцький інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», 2016, спеціальність: комп’ютерні системи та мережі, кваліфікація: інженер з комп’ютерних систем

Освітні компоненти: «Історія: Україна і світ», «Права людини (Громадянська освіта)».

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Кравець А. І. Сестри милосердя в період Першої світової війни. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Ред. кол.: Г. В. Бондаренко та ін. Луцьк, 2017. Число 17. С. 49–52.
  2. Кравець А. І. Капеланство армії УНР. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Ред. кол.: Г. В. Бондаренко та ін. Луцьк, 2017. Число 18. С. 36–39.
  3. Кравець А. І., Казмірчук О. А. Південно-Західний фронт в період Першої світової війни. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». Число 28. 2023. С. 11–15. URL: http://litopys.volyn.ua/index.php/litopys/issue/view/14.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Кравець А. І. Козацький полковник Григорій Гуляницький: пошуково-краєзнавча робота суспільно-політичного клубу «Всесвіт». Луцьк: ПП Іванюк В. П. 2019. 39 с.
  2. Кравець А. І. Суспільно-політичний клуб «Всесвіт» як форма виховної роботи у Луцькому педагогічному коледжі. 2-ге вид., переробл. і допов. Луцьк : ПП Іванюк В. П. 2020. 197 с.
  3. Демʾянюк О., Кравець А. Волинські вояки на захисті територіальної цілісності України (2014–2017): біографічні нариси. Луцьк : ПП Іванюк В. П. 2020. 128 с.
  4. Кравець А. Вони захищали Волинь від нацистських загарбників : біографічні нариси. Луцьк : ПП Іванюк В. П. 2021. 68 с.
  5. Кравець А., Курдельчук Г. Постатті України в картинах художника А. Орльонова. Луцьк : ПП Іванюк В. П. 2021. 83 с.

 

Алла ХОМЯРЧУК – викладачка, «спеціаліст вищої категорії», викладачка-методистка

Голова обласного методичного об’єднання голів профспілкових організацій студентів закладів фахової передвищої освіти

Науково-методичне проблемне індивідуальне завдання: формування професійної компетентності майбутніх учителів/учительок з технологічної освітньої галузі

Електронна адреса: akhomyarchuk@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори: ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7229-7905

 

Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 1994,спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання, кваліфікація: вчитель початкових класів середньої школи

Освітні компоненти: «Викладання предметів технологічної освітньої галузі (практикум з методикою)»

Практика: «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Хомярчук А. П., Антонюк Н. А. Національно-патріотичне виховання молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. Педагогічний часопис Волині: науковий журнал. № 4 (11). 2018. С. 9–14.
  2. Фаст О. Л., Хомярчук А. П. Організаційно-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до гурткової роботи з українознавства. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наукових праць. Запоріжжя : Класичний приватний університет. 2020. № 70. Т. 4. С. 167–171.
  3. Замелюк М. І., Хомярчук А. П. Інтервенція педагогіки партнерства засобами креативної студії «Майстерня ляльок». Щоквартальний науково-методичний журнал «Освіта та розвиток обдарованої особистості». № 4 (83). ІV квартал. 2021. С. 66–69.
  4. Неділько І. М., Хомярчук А. П., Магдисюк Л. І. Інноваційне освітнє середовище: теоретичний аспект. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 6 (11). 2022. С. 278–288.
  5. Борбич Н., Казмірчук О., Хомярчук А., Левицький О. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). № 1(7). 2023. С. 372–383. URL: http://surl.li/iabim.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Технологія організації відпочинку і оздоровлення дітей в сучасному дитячому оздоровчому закладі» (теоретичний аспект). Навчально-методичний посібник 4-е вид., доп. та перероблене / Упорядники С. П. Бахомент, Н. В. Борбич, А. П. Хомярчук. Луцьк : ПП Іванюк В. П. 2019. 300 с.
  2. Беспарточна О., Замелюк М., Левицька В., Хомярчук А. Педагогіка партнерства в освітньому середовищі: теорія і технологія. Навчальний посібник. Луцьк : ПП Іванюк В. П. 2021. 155 с. (6,45 д. а.).
  3. Замелюк М., Хомярчук А., Білохвіст К. Шляхи особистісного зростання : навч.-метод. посіб. Луцьк : Вежа-Друк. 2022. 91 с.

 

Олександр КУРЧАБА – викладач, «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист

Голова обласного методичного об’єднання викладачів БЖД та ЦО закладів фахової передвищої освіти Волинської області

Науково-методичне проблемне індивідуальне завдання: формування компетенцій з безпеки життєдіяльності у майбутніх учителів/учительок

Електронна адреса: okurchaba@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори: ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4971-6435

 

Освіта:

Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1991, спеціальність: початкове військове навчання і фізичне виховання, кваліфікація: викладач початкового військового навчання і фізичного виховання

Освітні компоненти: «Захист України», «Безпека життєдіяльності, охорона праці, цивільний захист», «Безпека життєдіяльності та охорона праці»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Бортнюк Т. Ю., Курчаба О. Є. Екологічна регламентація енергетики України. Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електронне наукове фахове видання ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури». 2018. Вип. 1. С. 251–255. URL: http://easterneurope-emb.in.ua/12-2018-ukr.
  2. Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Національно-патріотичне виховання студентів крізь викладання суспільних дисциплін: теорія і практика. Педагогічний часопис Волині. № 2. С. 31–37.
  3. Фарина А., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. European humanities studies: state and society (нострифікація в Scopus). 3 (I). P. 64–86.
  4. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ. 2021. С. 249–257.
  5. Казмірчук О., Курчаба О., Єрко Г. Націєтворчий потенціал історичної пам’яті: корифеї у суспільній свідомості українців. Літопис Волині. Всеукраїнський науковий часопис. Одеса : ВД «Гельветика». 2021. Число 24. С. 99–103.
  6. ЛевицькийО. І., Курчаба О. Є. Патріотичне виховання як частина освітнього процесу студентів. Acta Paedagogiсa Volynienses. Випуск 2. 2022. С. 79–
  7. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Курчаба О. Є. Українська мілітарна марка як інформаційний ресурс про минуле та сьогодення. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Історичні науки. Том 34 (73). № 1. 2023. С. 42–47. URL: http://surl.li/heegg.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Основи цивільного захисту : курс лекцій / упоряд. О. Є. Курчаба. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2018. 124 с.
  2. Безпека життєдіяльності. Лекційний курс : навч.-метод. посіб. / авт.-упоряд. О. Курчаба. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж». 2023. 81 с.
  3. Основи охорони праці. Лекційний курс : навч.-метод. посіб. / авт.-упоряд. О. Курчаба. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж». 2023. 97 с.

 

Юлія ЛУЦЮК – викладачка, «спеціаліст вищої категорії»

Науково-методичне проблемне індивідуальне завдання: педагогічна компетентність як складова вивчення проблеми формування у студентів/студенток здатності до естетичної оцінки явищ дійсності засобами мистецтва

Електронна адреса: yulutsyuk@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2392-0200

Освіта: Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2005, спеціальність: культурологія, кваліфікація: спеціаліст з культурології

Освітні компоненти: «Мистецтво», «Культурологія* (Мистецтво)», «Методика навчання предметів громадянської та історичної, соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі»

Практика: «Пробні уроки і заняття у закладах загальної середньої освіти»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи при вивченні дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство». Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки. 2018. № 2 (9). С. 68–74.
  2. Єрко Г. І., Луцюк Ю. А. Дидактичні особливості впровадження бінарних уроків із предмета «Я у світі» в початковій школі: практичний аспект. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 5. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. 2018. 178 с. С. 36–40.
  3. Єрко Г. І., Казмірчук О. А., Луцюк Ю. А. Технологія «відкритий простір» і Василь Сухомлинський в контексті Нової української школи:точки перетину. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя : КПУ. 2019. Вип. 63. Т. 1. 162 с. С. 36-40.
  4. Фарина А., Луцюк Ю. Гуманітарна науково-дослідна робота студентів педагогічного закладу вищої освіти. Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : ПП Іванюк В. П. 2020. № 1 (16). С. 100–107.
  5. Єрко Г., Курчаба О., Луцюк Ю., Філюк О. Особливості використання інтерактивної  платформи Mozaik в освітньому процесі суспільствознавчих дисциплін. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 13. Том 2 / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ. 2021. С. 249–257.
  6. Єрко Г., Луцюк Ю. Формування критичного мислення молодших школярів із громадянської та історичної освітньої галузі: практичний аспект. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 1. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2022. С. 243–248. URL: https://cutt.ly/QXi6pv1.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Луцюк Ю. Історія світових цивілізацій. Робочий зошит для перевірки знань студентів. Луцьк : Луцький педагогічний коледж. 2017. 32 с.
  2. Методи й технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі: практичний кейс (громадянська та історична освітня галузь) : навч.-метод. посіб. /авт.-упоряд.: Г. Єрко, Ю. Луцюк. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж». 2022. 76 с.
  3. Мистецтво. Культурні регіони світу : навч. посіб. / авт.-упоряд. О. Галан, Ю. Луцюк. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж». 2022. 112 с.

 

Ольга ГАЛАН – викладачка, «спеціаліст першої категорії»

Науково-методичне проблемне індивідуальне завдання: вплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування інформатичної та професійної компетентності особистості фахівців/фахівчинь освітньої галузі 

Електронна адреса: ohalan@lpc.ukr.education

Наукові ідентифікатори:

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4322-7929

Освіта:

Волинський державний університет імені Лесі Українки, 2007, спеціальність: культурологія, кваліфікація: магістр культурології

Освітні компоненти: «Мистецтво», «Культурологія* (Мистецтво)», «Основи філософських знань (філософія, релігієзнавство)», «Основи філософських знань (філософія, релігієзнавство, етика та естетика)», «Історія Української державності та культури»

Науково-методична діяльність:

Статті у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України:

  1. Галан О. М. Контингент студентів середніх спеціальних педагогічних закладів у Волинській області у повоєнний час: Луцьке педагогічне училище. Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки,2018. С. 21–25.
  2. ФаринаА., Ковальчук І., Єрко Г., Казмірчук О., Галан О., Курчаба О. Педагогічний коучинг як засіб інтенсифікації освітнього процесу в Україні. European humanities studies: state and society (нострифікація в Scopus). 3 (I). P. 64–86.
  3. Галан О. М., Голя Г. М. Історія Луцького педагогічного коледжу як джерело педагогічного краєзнавства. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 4. С. 165–171. URL: http://surl.li/ialgu.

Підручники/навчальні посібники, монографії, навчально-методичні посібники:

  1. Робочий зошит для самостійної роботи студентів з етики та естетики / упоряд. О. М. Галан. Луцьк : Луцький педагогічний коледж. 2019. 29 с.
  2. Мистецтво. Культурні регіони світу : навч. посіб. / авт.-упоряд. О. Галан, Ю. Луцюк. Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж». 2022. 112 с.

Науково-методична робота

Циклова комісія працює у руслі вирішення спільної науково-методичної проблеми: «Формування професійної компетентності майбутніх учителів/учительок крізь призму соціально-філософських вимірів сучасного українського суспільства». Підготовка студентів/студенток здійснюється за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» і освітнім ступенем «молодший бакалавр».

Педагоги/педагогині систематично подають свої розробки до збірника праць викладачів/викладачок закладу освіти, а також друкують допоміжні навчально-методичні матеріали для організації освітнього процесу.

Викладачі/викладачки циклової комісії значну увагу приділяють науковій роботі студенток/студентів, організації їх участі в різного рівня наукових та науково-практичних конференціях і конкурсах студентських наукових праць.

Один із напрямів роботи ‒ урізноманітнення освітнього процесу задля формування у молоді сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок, самостійного наукового пізнання. З 2012 року цикловою комісією ініційовано та щорічно проводиться конкурс студентських науково-дослідних робіт «Суспільство ХХІ століття очима молоді».

Щорічно, з 2010 року, за ініціативи циклової комісії проводиться міжвузівська науково-практична конференція «Методологічні та методичні проблеми викладання соціально-економічних дисциплін у сучасному освітньому процесі» (з 2021 року – «Методологічні та методичні проблеми у сучасному освітньому процесі»). Результат наукового зібрання ‒ видання збірника матеріалів.

У квітні, починаючи з 2013 року, циклова комісія спільно з Центром ґендерної освіти проводить науково-практичний семінар «Ґендерні студії». За результатами семінару формується збірник тез.

Викладачі/викладачки циклової комісії – учасники/учасниці наукових конференцій, семінарів, «круглих столів», тренінгів, майстер-класів та ін.

Активно ведеться наукова співпраця циклової комісії із закладами освіти різного рівня: Волинським інститутом післядипломної педагогічної освіти, Волинським національним університетом імені Лесі Українки. Співпрацює з ГО «Ґендерний креативний простір».

Значну увагу викладачки/викладачі приділяють позанавчальній роботі зі студентками/студентами. При цикловій комісії функціонують: суспільно-політичний клуб «Всесвіт» (А. Кравець), дискусійний клуб «Veritas» (О. Галан), військово-патріотичний гурток «Патріот» (О. Курчаба). Позанавчальна діяльність ‒ це також долучення студенток/студентів разом із викладачами/викладачками циклової комісії до знакових для міста і регіону подій, проведенні масових заходів з нагоди вшанування непересічних постатей, явищ в минулому та сьогоденні українства.

Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін – це об’єднання викладачів та викладачок із високим науковим та педагогічним потенціалом, апробація розробок котрих мають широку географію на теренах України та певні починання за її межами.