СТАНОВЛЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ
1 січня 2021 року створення циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін
1 вересня 2021 року реорганізація циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін у циклову комісію шкільної, дошкільної педагогіки та психології
1 вересня 2022 року реорганізація циклової комісії шкільної, дошкільної педагогіки та психології у циклову комісію шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик
Голова циклової комісії Надія Антонюк
Науково-методична проблема, над якою працює колектив циклової комісії: «Шляхи вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти»
ПЕДАГОГІЧНИЙ СКЛАД ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ:
Антонюк
Надія
кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії
Освітні компоненти:
– Вступ до спеціальності з основами академічної доброчесності
– Педагогіка з основами педагогічної майстерності
Наукова проблематика: Формування загальних та фахових компетентностей здобувачів освіти в процесі професійної підготовки
Професійна і громадська діяльність:
– Член харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти»
– Член громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян»
Аханова
Алла
кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої категорії
Освітні компоненти:
– Психологія (загальна, вікова, педагогічна)
– Психологія
Наукова проблематика: Особливості адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі
Професійна і громадська діяльність:
Член харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти»
Бахомент
Світлана
спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
Освітні компоненти:
– Теорія і методика організації культурно-дозвіллєвої діяльності
– Організація гурткової, клубної та краєзнавчо-туристичної роботи
– Основи педагогічної майстерності, професійний імідж вчителя
Наукова проблематика: Національно-патріотичне виховання як основа сучасної виховної парадигми
Професійна і громадська діяльність:
Член громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян»
Мельничук
Оксана
спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Освітні компоненти:
– Вступ до спеціальності з основами академічної доброчесності
– Основи інклюзивної освіти та корекційної педагогіки
– Інклюзивна освіта
– Основи сурдопедагогіки та методики розвитку слухового сприймання та вимови
– Основи професійної діяльності асистента вчителя
– Альтернативна та додаткова комунікація осіб з обмеженими можливостями
– Основи роботи асистента вчителя в ЗЗСО
– Інклюзивна освіта та основи корекційної педагогіки
Савчук
Світлана
спеціаліст першої категорії
Освітні компоненти:
– Педагогіка з основами педагогічної майстерності
– Педагогіка сімейного виховання
Наукова проблематика: Формування духовних цінностей студентів педагогічного коледжу.
Професійна і громадська діяльність:
Член харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти»
Чемерис
Ірина
спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
Освітні компоненти:
– Соціальна та гендерна педагогіка
– Педагогіка. Історія педагогіки
Наукова проблематика: Формування нових професійних компетенцій, набуття досвіду змісту навчання
Професійна і громадська діяльність:
Член Луцької міської організації товариства Червоного Хреста України
Член ГО «Волинь ОМЕП»
Член ГО «Вектор освітніх змін»
Ярощук
Наталія
спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Освітні компоненти:
– Педагогічна та соціальна психологія
– Психологія міжособистісної взаємодії
– Загальна психологія
– Психологія (загальна, вікова, педагогічна)
Наукова проблематика: Формування психологічної готовності студентів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Професійна і громадська діяльність:
Член Національної психологічної асоціації
Член Асоціації психологів вищої школи України
Член Всеукраїнської Асоціації корекційних педагогів
Пушкар
Надія
спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
Освітні компоненти:
– Соціальна та гендерна педагогіка
– Основи соціальної педагогіки та гендерної освіти
– Педагогіка сімейного виховання
Наукова проблематика: Формування компетентного фахівця в в процесі професійної підготовки здобувачів педагогічної освіти
Професійна і громадська діяльність:
Член Харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти»
Яцик
Тетяна
спеціаліст першої категорії
Освітні компоненти:
– Методика організації образотворчої діяльності дітей дошкільного віку
– Методика розвитку мовлення дітей дошкільного віку
– Методика фізичного виховання дітей дошкільного віку
– Методика формування елементарних математичних уявлень дітей дошкільного віку
Наукова проблематика: Особливості підготовки здобувачів освіти до формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку у процесі спілкування з батьками
Професійна і громадська діяльність:
Член харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти»
Член громадської організації «ОМЕП»
Федонюк
Анна
спеціаліст
Освітні компоненти:
– Вступ до спеціальності з основами академічної доброчесності
– Дошкільна педагогіка
– Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з природним та суспільним довкіллям
Наукова проблематика: Педагогічне керівництво міжособистісною взаємодією вихованців старшої групи ЗДО
Професійна і громадська діяльність:
Член громадської організації Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури
Сачанюк
Анна
спеціаліст
Освітні компоненти:
– Психолого-педагогічна практика «Перші дні дитини в школі»
– Підготовка до педагогічної практики в літній період
– Літня педагогічна практика
– Пробна практика в групах раннього віку
– Пробна педагогічна практика в групах дошкільного віку
– Формування професійної культури майбутнього вихователя ЗДО
Наукова проблематика: Інклюзивна освіта в закладах дошкільної освіти
Швардовська
Ольга
директор Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №40 Луцької міської ради Волинської області» (викладач за сумісництвом)
Освітні компоненти:
– Педагогічні технології в дошкільній освіті
– Професійний імідж вихователя
Наукова проблематика: Інтерактивна модель навчання у підготовці і професійній діяльності вихователя.
Професійна і громадська діяльність: Член міжнародної громадської організації ОМЕП
Робота циклової комісії ґрунтується на принципах: науковості, саморозвитку, гуманізму, патріотизму, демократизму, академічної доброчесності, академічної свободи, академічного наступництва; забезпечення якості освітньої діяльності, єдності навчання, виховання та розвитку, інтеграції з ринком праці; колегіальності та гласності обговорення питань і прийняття рішень, що належать до її компетенції; персональної і колективної відповідальності.