Період2017 – 2021

 

Шуст Людмила Миколаївна – 1, 4, 12, 14, 19

 

1.

  1. Шуст Л. М. Збагачення, уточнення й активізація словника молодших школярів шляхом етимологічного аналізу. Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. №4 (11). С. 164–170.
  2. Шуст Л. М. Західнополіські вигуки-прокльони в системі негативних комунікативних формул українців. Закарпатські філологічні студії. Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2019. Вип. 7. Т. 1. С. 56–60.
  3. Шуст Л. М., Гончарук О. М., Дацюк В. В. Особливості використання технології «перевернутого навчання» при вивченні відокремлених членів речення. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 35. Том 7. С. 222–227.
  4. Шуст Л. М., Гончарук О.М., Дацюк В. В. Особливості застосування технології «перевернутого навчання» в початковій школі як прийом формування самостійної читацької діяльності здобувачів освіти. Академічні студії. Серія: Педагогіка. Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 1. С. 25–32.
  5. Шуст Л. М. Семантико-стилістичні особливості вигуків у драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Лінгвостилістичні студії. 2021. Вип. 14. С. 155–163.
  6. Шуст Л. М., Дацюк В. В., Гончарук О.М. Символіка квітів у поетичній творчості Лесі Українки. Академічні студії. Серія: Гуманітарні науки. Вип. 1. Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 19–27.
  7. Шуст Л. М., Гончарук О. М., Вірста С. Є. Особливості застосування текстової основи малих жанрів фольклору під час формування мовно-мовленнєвих умінь та навичок здобувачів початкової освіти. Академічні студії. Серія: Педагогіка. Вип. 3. Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 165-172.

 

4.

  1. 1. Шуст Л. М. ЗНО на 200 балів: особливості написання власного висловлення : навч.-метод. посіб. для студентів ЗВО І-ІІ р.а. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2019. 48 с.
  2. Гончарук О. М., Дацюк В. В., Дмитренко Н. С., Литвинюк Н. П., Подолюк С. М., Столярчук О. М., Шуст Л. М. Збірник тестових завдань з української мови / заг. ред. Л.М.Шуст. Луцьк, 2020. 74 с.
  3. Гончарук О. М., Шуст Л. М., Дмитренко Н. С., Дацюк В. В. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з методики навчання предметів мовно-літературної освітньої галузі. Луцьк, 2021. 36 с.

 

12.

  1. Шуст Л. М. Формування соціокультурної компетентності молодших школярів на уроках української мови. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору : теорія методологія, практика : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16 травня 2017 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2017. С. 309–313.
  2. Шуст Л. М. Формування соціокультурної компетентності молодших школярів засобами українського фольклору. Сучасна наука та освіта Волині : зб. матеріалів наук.-практ. конф. 22 листоп. 2018 р., м. Володимир-Волинський. Луцьк : Волиньполіграф, 2018. С. 482–485.
  3. Шуст Л. М., Гончарук О. М. Соціокультурна спрямованість народознавчого матеріалу на сторінках чинних підручників з української мови для початкових класів. Молодий вчений. № 12.1 (64.1). 2018. С. 84–87.
  4. Шуст Л. М. Семантичне та контекстуальне наповнення епітетів на позначення кольору в ранніх поетичних творах Максима Рильського. Збірник науково-методичних праць викладачів Луцького педагогічного коледжу. Вип. 12. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2019. С. 159 – 167.
  5. Шуст Л. М., Дацюк В. В. Формування культури мовлення дітей молодшого шкільного віку засобами різних видів мистецтва. Інтернаціоналізація вдосконалення та розвитку: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції / Луцький НТУ. Луцьк, 2019. С. 330-335.
  6. Шуст Л. М. Націєтворчі ідеї Василя Сухомлинського на уроках українознавства. Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти: зб. матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції. Луцьк : IВВ Луцького НТУ, 2020. С.196–199.
  7. Шуст Л. М., Гончарук О. М., Дацюк В. В. Синтаксична транспозиція відмінкових форм іменника в українській мові. Актуальні проблеми іншомовної  комунікації:  лінгвістичні, методичні  та  соціально-психологічні  аспекти: зб.  матеріалів ІV   Всеукраїнської   науково-методичної   Інтернет-конференції, 14  квітня  2021  року,  Луцький  національний  технічний  університет. Луцьк: IВВ Луцького НТУ, 2021. С. 164–167.
  8. Шуст Л. М., Кулікова Г. Д. Розвивальні можливості навчального матеріалу в сучасних букварях. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 14-15 травня 2021 року. Суми, 2021. С. 86–90

 

Публікації у виданнях іноземних держав:

  1. Шуст Л. М. Функції індивідуально-авторських новотворів у поетичному мовленні В. Стуса. Contemporary issues in philological sciences: experience of scholars and educationalists of Poland and Ukraine : International research and practice conference, April 28-29, 2017. Lublin, Republic of Poland, 2017. S. 186–189.
  2. Шуст Л. М. Оказіоналізми-іменники у творчості В. Стуса: семантичні групи та функціональне призначення. Science and society : The 5th International conference «Science and society» (June 15, 2018). – Hamilton, Canada, 2018. – Р. 1505–1517.

 

14.

Всеукраїнська олімпіада з української мови серед студентів вищих навчальних закладів I – II рівнів акредитації (ІІ регіональний етап) – ІІІ місце: Коцюба Катерина, Дубно 2019.

 

19.

Член Харківської обласної громадської організації «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти» (довідка від 04.10.2021)