На базі Луцького педагогічного коледжу пройшла регіональна нарада-семінар щодо обговорення узгодженого проекту Закону України «Про фахову передвищу освіту». Участь у регіональній нараді-семінарі взяли О. І. Шаров, генеральний директор директорату вищої освіти і освіти дорослих Міністерства освіти і науки України; І. М. Констанкевич, народний депутат України, голова підкомітету з питань позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та освіти дорослих Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти; Р. П. Карпюк, заступник голови Волинської обласної ради; Л. В. Плахотна, начальник Управління освіти, науки та молоді Волинської обласної державної адміністрації; П. М. Бойчук, голова ради директорів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації Волинської області, директор Луцького педагогічного коледжу, а також ректори, представники університетів і академій, директори, заступники директорів коледжів та технікумів Волинської, Рівненської областей.
Під час зустрічі О. І. Шаров презентував основні положення узгодженого законопроекту «Про фахову передвищу освіту». Означив ключову проблему коледжів, механізми перезавантаження та місце коледжів в системі освіти. За словами О. І. Шарова, потрібно зберегти та розвинути систему закладів освіти I-II рівня акредитації, які б готували якісних фахівців середньої ланки. Освітня реформа передбачає, що головною метою навчання стане не отримання суми знань, а оволодіння студентами певним набором компетентностей та наскрізних вмінь.
І. М. Констанкевич зазначила, що реформа освітньої галузі є надзвичайно важливою і в цьому контексті прийняття закону є одним із першочергових завдань, вирішення якого очікують педагоги, громадськість, здобувачі освіти й роботодавці.
Підбиваючи підсумки обговорення законопроекту, П. М. Бойчук подякував О. І. Шарову та І. М. Констанкевич за візит і підкреслив, що такі регіональні наради дають можливість отримати відповідь на чимало запитань, а прийняття узгодженого Закону «Про фахову передвищу освіту» сприятиме врегулюванню функціонування закладів освіти