Ви зараз переглядаєте Педагогічна практика – основа професійної компетентності студентів

Педагогічна практика – основа професійної компетентності студентів

18 березня у КЗВО “Луцький педагогічний коледж” відбулась звітна конференція, темою якої стали підсумки переддипломної педагогічної практики студентів 4 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта».
Впродовж шести тижнів – з 26 січня по 8 березня 2021 р. на переддипломній педагогічні практичні перебувало 43 студентки 4 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Третина студентів проходили практику на базі ЗДО м.Луцька та більшість, у зв’язку з коронавірусною пандемією, – за місцем проживання у сільській місцевості.
Переддипломна практика є важливим етапом фахової підготовки майбутніх вихователів, а також дає можливість проявити свої знання та вдосконалити практичні вміння безпосередньо в роботі з дітьми, показати творчий потенціал.
Цього року конференція проходила у двох форматах: очно, але з обмеженою кількістю учасників, і паралельно через Zoom аби охопити всіх. І першими виступили організатори та наставники молодих педагогів: заступник директора з навчально-виробничої роботи Олена Пуш,  декан факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва Наталія Іванова та завідувач кафедри теорії та методики дошкільної освіти Алла Бубін. 
Зі своїм досвідом роботи з дітьми під час проходження практики поділились:
Леончук Вероніка, яка перебувала у ЗДО № 10 м. Луцька, Моголюк Вікторія – ЗДО № 11 м. Луцька,
Чмух Анна – ЗДО № 35 м. Луцька, Бугай Альбіна – ЗДО с. Людинь Дубровицького району Рівненської області, Карабан Яна – ЗДО с. Підгайці, Луцького району, Савлук Ірина – ЗДО с. Велимче Ратнівського району.
До конференції долучились і вихователі-методисти, які курували роботу студентів, та поділились  своїми враженнями щодо професійної підготовленості майбутніх педагогів. Це – Зелінська Л.В. із ЗДО № 11 м. Луцька, Балій І.В. із ЗДО № 39 м. Луцька та Пустелник О.М. із ЗДО № 34 м. Луцька.
Така практика мала визначальне значення для самих студентів, щоб зрозуміти чи подобається обрана професія та чи готові вони до роботи з дітьми. І більше 70% лише ствердились у вірності обраного шляху. А серед тих, хто вагається, в основному відлякує низька заробітна плата та велика наповнюваність дітей в групах, що створює труднощі в організації роботи.