Ви зараз переглядаєте ХІ науково-практична конференція «Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі» (з нагоди 155-ліття від дня народження Михайла Грушевського)

ХІ науково-практична конференція «Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі» (з нагоди 155-ліття від дня народження Михайла Грушевського)

У Комунальному закладі вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради відбулася ХІ науково-практична конференція «Методологічні та методичні проблеми викладання у сучасному освітньому процесі» (з нагоди 155-ліття від дня народження Михайла Грушевського). Організаторами конференції були циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін і кафедра природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій.

Основна мета конференції – презентація та обговорення практичних досягнень, сприяння активізації творчої діяльності фахівців/фахівчинь, зайнятих у сфері наукових досліджень, педагогічній діяльності, а також обмін науково-практичним педагогічним досвідом викладачів/викладачок, учителів/учительок, вихователів/виховательок, студентів/студенток з методик викладання.

У вітальному слові т. в. о. ректора Коледжу Наталія Борбич відмітила широку географію учасників масштабного наукового заходу та презентувала змістовну історичну довідку про Михайла Грушевського і його вагомий внесок у розвиток державності та освіти України.

Цікавими та інформаційно насиченими були виступи Яни Лис (Волинський краєзнавчий музей) щодо жіночого руху в УНР та ролі сім’ї Грушевських у ньому; учительки-практика Оксани Сало (КЗЗСО «Луцький ліцей № 3»), яка проаналізувала особливості ігрової діяльності як засобу формування соціальної та громадянської компетентності в початкові школі. З етнографічною творчістю Лесі Українки присутніх ознайомила Вікторія Арчибасова, студентка КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради.

У практичному блоці конференції учасники/учасниці попрацювали в групах та створили образи сучасних освітян/освітянок, студентів/студенток та освітнє середовище. Спробували визначити, яка форма організації освітнього процесу найбільш ефективна (і це, на думку присутніх, не офлайн-навчання).

Дякуємо за участь представникам та представницям Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Харківського національного університету радіоелектроніки, Відокремленого структурного підрозділу «Сарненський педагогічний фаховий коледж Рівненського державного гуманітарного університету», Володимир-Волинського педагогічного фахового коледжу імені А. Ю. Кримського, Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, Волинського національного університету імені Лесі Українки, Луцького інституту розвитку людини Університету «Україна», Волинського краєзнавчого музею, КЗЗСО «Луцький ліцей № 3 Луцької міської ради Волинської області», приватного дитячого закладу для діток ясельного віку Miś Uszatek та підготовчої школи за Гарвардською системою навчання, м. Варшава, Республіка Польща, КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 11 – колегіум Луцької міської ради», ЗДО № 10 «Волиняночка» м. Луцька.

Дякуємо колегам та студенткам/студентам КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради за активність та небайдужість до освіти.