Упродовж 10-21 травня 2022 року у Комунальному закладі вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради тривали Дні науки.
До організації наукових заходів для студентів, викладачів та науковців з урахуванням сучасних викликів, зумовлених воєнними реаліями, долучилися заклади вищої освіти України та зарубіжжя.
Програма заходів включала:
- V Міжнародну науково-практичну конференцію «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід»,
що відбувалася на базі Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.
- онлайн-тренінги та майстер-класи,
- дискусійні платформи та семінари,
- фестиваль інноваційних освітніх технологій,
- публічні захисти курсових досліджень здобувачами освіти.
Відповідно до укладених угод про співпрацю уже другий рік поспіль КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради є співорганізатором Міжнародної науково-практичної конференції «Академічна культура дослідника в освітньому просторі», що відбулася цьогоріч протягом 12-13 травня. Наукова конференція об’єднала аспірантів, докторантів, науково-педагогічних працівників, учителів-дослідників навколо важливих питань сучасної освіти, наукової етики, дослідницького потенціалу і доброчесності.
Важливі аспекти доброчесної дослідницької діяльності обговорювалися під час онлайн-тренінгів «Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза наукових текстів» (10 травня 2022 р.), «Адміністрування академічних профілів учених в міжнародних наукометричних базах» (24 травня 2022 р.), онлайн-сесії «Науково-дослідницька складова у забезпеченні якості освітньо-професійної програми» (21 травня 2022 р.), міжвишівського наукового онлайн-семінару «Авторське право і вища освіта в Україні (18 травня 2022 р.), науково-практичного семінару «Українське наукознавство: персоналії, погляди, ідеї» (17 травня 2022 р.).
Ціла низка майстерок, тренінгів відбулися у межах Онлайн–фестивалю інноваційних освітніх технологій «TeachingФест-2022» (18 травня 2022 р.). Спікери майстер-класу «Терміносистема педагогічного дослідження (корисні лайфхаки» ознайомили учасників зі специфікою терміносистеми педагогічного дослідження, особливостями вживання іншомовних і українських термінів, можливостями застосування контент-аналізу у процесі дослідницької роботи та сучасними терміносполуками, спродукованими в умовах військового стану.
Майстер-клас «Освітній веб-ресурс вчителя як ефективний інструмент для організації дистанційного навчання та створення ситуацій успіху на уроках у початковій школі» передбачав обмін досвідом щодо використання сучасних веб-ресурсів у навчальній діяльності викладачів та методичному супроводі студентів під час різних видів практики. Під час Гри-дискурсу “G.L.O.W.” учасники обговорили права та можливості жінок та боротьбу з гендерними стереотипами.
Українською самобутністю та колоритом було насичено День Вишиванки, який цьогоріч відзначався під гаслом: «Вишиванка – духовна броня України». Із нагоди цього свята в рамках Днів науки відбулися:
- Поетична онлайн-зустріч з прикарпатською письменницею Оксаною Кузів в рамках національного проєкту «Вишиванка – місток єднання минулого, сьогодення й майбутнього»,
- Арт-кластер «Вишиванка – код нації»,
- Студентський науковий онлайн-семінар «Вишиванка – духовна броня України: від давнини до сьогодення».
Воєнні реалії змінили фокус освітніх пріоритетів, відтак у межах Днів науки відбулися заходи, спрямовані на психологічну підтримку учасників освітнього процесу в умовах війни, зокрема: майстер-клас для майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти «Майстерня розвитку мовлення й емоційного інтелекту», дискусійна платформа «Оцінювання без знецінення. Особливості оцінювання результатів навчання у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти», круглий стіл «Кібербезпека та перспективи безпечної віддаленої роботи», онлайн-тренінг «Адаптивні антистресові психотехнології», семінар-практикум «Нові соціальні ролі вчителів: як заспокоїти батьків та учнів під час війни», майстер-клас «Де шукати мотивацію для навчання в умовах війни?», науково-методичний семінар «Психологічна підтримка дітей і підлітків в умовах тривалого травматичного стресу».