Ви зараз переглядаєте Орф-підхід: навчання через творчість

Орф-підхід: навчання через творчість

За сприяння Центру ґендерної освіти директорка інклюзивного хабу «Простір дії» Вікторія Колодяжна знайомила студенток та студентів 1 ММ групи спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) з Орф-підходом. Основоположником такого підходу є Карл Орф – німецький композитор і педагог та його учениця, а згодом колега Гунільд Кетман. Карл Орф говорив: «Практика важливіша за теорію нот». Він розробив педагогічну систему виховання дітей, яка поєднує творчість і мистецтво, створивши симбіоз мови, рухів, гри на музичних інструментах та музики. На початках метод створювався, щоб допомогти як дітям, так і дорослим, які постраждали від війни, відновитися й адаптуватися до життя. Сьогодні Орф-підхід використовується для роботи з людьми, що мають особливу потребу у підтримці суспільства. Орф-підхід як методика ще мало відома українським освітянам, і важливо знайомити майбутніх музичних педагогів на початку їхньої діяльності для подальшого вивчення та використання даного методу.

БІЛЬШЕ ФОТО