У межах традиційних Днів науки викладачі кафедри фізичної культури факультету початкової освіти та фізичної культури провели щорічний науково-практичний семінар «Актуальні проблеми підготовки учителів фізичної культури до роботи в умовах НУШ».
Цьогоріч захід приурочено оновленню та удосконаленню ОПП «Середня освіта (Фізична культура)», а також кращим практикам впровадження дуальної освіти. Семінар організовано у тісній співпраці ЗВО «Луцький педагогічний коледж» із Волинським національним університетом імені Лесі Українки та Луцьким національним технічним університетом.
Запрошені гаранти освітніх програм Олена Томащук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії фізичного виховання та рекреації ВНУ ім.Лесі Українки, та Володимир Ковальчук, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри фізичної культури, спорту та здоров’я Луцького національного технічного університету, поділилися досвідом успішної акредитації освітньо-професійних програм за спеціальністю 014.11 «Середня освіта (Фізична культура)» на базі своїх закладів освіти, зосередивши увагу на особливостях, інноваційності освітніх компонентів ОПП, компетентностях та результатах навчання.
У предметній дискусії взяли участь Юрій Волинець, заслужений учитель України, Надія Нечепа, методист відділу освіти та інноваційної діяльності Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, Володимир Ковальчук, учитель-методист Заборольського ліцею №32 Луцької міської ради, Дмитро Чміль, учитель фізичної культури Луцького ліцею №9. Спікери розкрили головні ідеї з підготовки нового покоління учителів фізичної культури у контексті Концепції НУШ.
Окремі питання семінару стосувалися організації навчання здобувачів освіти через наукові дослідження, якості практичної підготовки, суддівської практики, використанню на уроках фізичної культури нестандартного спортивного обладнання, відповідності освітніх програм сучасним тенденціям ринку праці, доцільності внесення додаткових програмних результатів навчання, окрім тих, що зазначені в ОПП.
Активно долучилися до обговорення і здобувачі освіти. Висловили своє бачення покращення фахової підготовки, зокрема запропонували організовувати програми так званих «ринків вакансій», зустрічі з роботодавцями, вчителями-практиками. На думку студентів, слід переглянути та оновити перелік освітніх компонентів вільного вибору. Таке визначення пріоритетів дозволить ширше налагодити взаємозв’язки між закладами вищої освіти та школами міста Луцька.