Ви зараз переглядаєте Як уникнути методологічних пасток у процесі якісного дослідження

Як уникнути методологічних пасток у процесі якісного дослідження

9 вересня 2024 року відбулась знакова подія для українських та міжнародних науковців – методологічний семінар професора Іжара Оплатки.  Захід, організований Czech Educational Research Association, об’єднаних дослідників, викладачів і аспірантів з різних куточків світу. КЗВО «Луцький педагогічний коледж» представила проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці Ольга Фаст.

          Тематика семінару – «Як уникнути методологічних пасток у процесі якісного дослідження» – надзвичайно актуальна для наукової спільноти. Лектор Іжар Оплатка, професор управління освітою та лідерства в Школі освіти Тель-Авівського університету (Ізраїль), визнаний фахівець у галузі освітнього лідерства, поділився своїм багаторічним досвідом, розкрив сутність якісного дослідження та надав практичні поради щодо того, як уникнути методологічних помилок і складнощів, які можуть виникнути під час проведення експериментальної роботи. Особливий акцент він зробив на важливості інтерв’ю в дослідженнях, що стосуються емоцій у лідерстві, і поділився своїми спостереженнями в цій галузі.

          Цей семінар став можливим завдяки активній підтримці Czech Educational Research Association, а також сприянню Ukrainian Educational Research Association (проф. Оксана Заболотна). Учасники отримали неоціненний досвід, нові знання та практичні інструменти для реалізації власних наукових проєктів. Подібні заходи – це не просто обмін знаннями, а й міст між науковими спільнотами різних країн. Вони показують, що, попри виклики сучасності, наші дослідники продовжують інтегруватися у світову наукову спільноту та розвивати свою українську науку.