22 жовтня 2024 року відбулося засідання Науково-методичної ради КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Серед питань, що розглядалися, такі:
- перспективні завдання у сфері науково-дослідницької та інноваційно-проєктної діяльності коледжу у 2024-2025 н. р.;
- організація роботи науково-методичних лабораторій «Нова українська школа» та «Інновації в дошкільній освіті» у 2024-2025 н. р.;
- стан та заходи удосконалення підготовки фахівців на факультеті дошкільної освіти та музичного мистецтва;
- зміни у процедурі акредитації освітніх програм відповідно до Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти (Наказ МОН України від 15.05.2024 № 686);
- критерії оцінювання якості освітньої програми. Критерії 1, 2: аналіз кейсів акредитаційних справ;
Засідання відкрив ректор коледжу Петро Бойчук, який привітав присутніх та окреслив основні питання порядку денного, підкресливши важливість обговорення перспективних завдань у науково-дослідницькій та інноваційно-проєктній діяльності закладу на 2024-2025 навчальний рік.
Проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці Ольга Фаст окреслила основні вимого щодо дотримання академічної доброчесності викладачами коледжу у різних сферах освітньої діяльності та зробила детальний аналіз кейсів акредитаційних справ першого та другого критеріїв оцінювання якості освітньої програми.
Завідувачка науково-методичної лабораторії «Нова українська школа» Надія Антонюк та в.о. завідувача кафедри теорії та методики дошкільної освіти Аліна Циплюк представили плани роботи науково-методичних лабораторій «Нова українська школа» та «Інновації у дошкільній освіті» у 2024-2025 н. р.
Декан факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва Наталія Іванова наголосила на необхідності створення науково-методичної лабораторії для підготовки вчителя закладу загальної середньої освіти на базі ОПП 014.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) та необхідності поглиблювати міжнародну співпрацю із закордонними вишами з метою розширення можливостей для обміну досвідом і навчання за освітніми програмами. Предметно було обговорено також ще низку інших ключових питань: про навчально-методичний інструментарій у забезпеченні якості практичної підготовки здобувачів освіти, про особливості складання індивідуальних планів роботи науково-педагогічних працівників та організаційно-правові аспекти проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників.