28 листопада викладачі та студенти Закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» взяли активну участь у спільній із Вінницьким гуманітарно-педагогічним коледжем науково-практичній онлайн-конференції.
Обмін досвідом у науково-практичній та освітній діяльності закладів освіти з питання інтенсифікації професійної підготовки здобувачів освіти, розширення співпраці з освітніми установами України, визначення шляхів професійно-особистісного розвитку фахівців – на цих питаннях акцентували увагу учасники конференції.
Модератор конференції Валентина Сверлович, заступник з навчально-виробничої роботи ЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» окреслила важливість проблематики науково-практичної конференції – пошук сучасних психолого-педагогічних концепцій, моделей, трендів, інтерактивних технологій інтенсифікації професійної підготовки здобувачів освіти; модернізації професійної підготовки в контексті вимог ринку праці.
Керівники обох закладів освіти – Петро Бойчук та Костянтин Войцехівський озвучили проблематику та виклики професійної підготовки здобувачів фахової передвищої та вищої освіти в умовах війни.
Цікавими стали доповіді науковців та вчителів-практиків з різних міст України. Результати своїх наукових досліджень та власного педагогічного досвіду представили викладачі Луцького педагогічного коледжу: Ірина Ковальчук, доцент кафедри природничо-математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій («Здоров’язбереження через усвідомленість: інтеграція майндфулнес-практик, соціально-емоційного навчання та аутогенного тренування»); Оксана Мельничук, викладач циклової комісії шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик («Організаційно-методичні засади педагогічної практики асистента вчителя з корекційної освіти (сурдопедагога)» та учитель початкових класів Луцького ліцею №14 імені Василя Сухомлинського, методист відділу початкового навчання та дошкільного виховання Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти Світлана Папіж («Ефективне використання ЕОІР «Розумники» в освітньому процесі початкової школи»).