20 грудня 2024 року відбулося чергове засідання Методичної ради Луцького педагогічного фахового коледжу. На порядок денний було винесено ряд важливих питань, що спрямовані на вдосконалення освітнього процесу та підвищення якості освіти у коледжі. Рішення, прийняті під час засідання, мають вагоме значення для організації освітньої діяльності та професійного розвитку педагогічних (науково-педагогічних) працівників.
Основні питання, розглянуті на засіданні:
- формування загальних та фахових компетентностей здобувачів освіти відповідно до ОПП «Початкова освіта» – обговорено інноваційні підходи до формування компетентностей здобувачів освіти, підкреслено важливість інтеграції теоретичних знань із практичною діяльністю та окреслено плани щодо вдосконалення навчально-методичного забезпечення освітньо-професійної програми;
- розгляд клопотань щодо зарахування підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників у 2024 році – була проведена ґрунтовна перевірка поданих документів та прийняті рішення про зарахування підвищення кваліфікації, що відповідають стандартам професійного розвитку;
- підсумки підвищення кваліфікації у 2024 році та орієнтовний план на 2025 рік – визначено напрями для подальшого вдосконалення системи професійного навчання викладачів;
- затвердження ліміту стипендіатів у другому семестрі 2024-2025 н. р. – питання було вирішено з урахуванням академічних досягнень здобувачів освіти та соціальних критеріїв;
- підсумки науково-методичної роботи за І семестр – проаналізовано досягнення циклових комісій, розглянуто рекомендації щодо покращення роботи у наступному семестрі;
- протидія торгівлі людьми та профілактика насильства в освітньому середовищі – заслухано звіт про реалізовані заходи, розроблено нові ініціативи для підвищення обізнаності здобувачів освіти з цієї проблематики;
- рекомендування до друку навчально-методичних видань –
погоджено навчально-методичні матеріали, які відповідають сучасним вимогам до освітнього контенту.
Значний інтерес серед членів Методичної ради викликали і такі питання: самопрезентація досвіду роботи педагогічних працівників, які атестуються у 2025 році, адже дозволив ознайомитися з інноваційними методиками та професійними досягненнями колег; обговорення результатів опитування здобувачів освіти 2-4 курсів щодо форм контрольних заходів, критеріїв оцінювання та якості освітнього середовища, які стали підґрунтям для важливих висновків і рекомендацій; інформування про конкурс «Педагогічний ОСКАР-2025» та міжнародне дослідження якості освіти PISA в Україні, участь у яких сприятиме підвищенню професійного іміджу, популяризації передового педагогічного досвіду та рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.
Засідання Методичної ради вкотре підтвердило важливість системного підходу до організації освітнього процесу та підвищення професійної майстерності викладачів. Прийняті рішення сприятимуть вдосконаленню освітнього середовища коледжу, зміцненню навчально-методичної бази, розвитку здобувачів освіти як компетентних фахівців та особистостей.
Дякуємо усім учасникам засідання за активну участь та конструктивний підхід до вирішення питань!