Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.
15 січня у Закладі вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» відбувся семінар-практикум на тему «Індекс інклюзії закладу освіти».
У ході семінару викладачі циклової комісії шкільної, дошкільної педагогіки, психології та методик Наталія Ярощук і Оксана Мельничук ознайомили педагогів із нормативно-правовим підґрунтям інклюзивної освіти та презентували українську версію «Індексу інклюзії» як ресурсу, який можна використати для розвитку інклюзивної моделі закладу освіти шляхом самооцінювання.
Ключовими концепціями забезпечення інклюзивного підходу до розвитку закладів освіти є врахування бар’єрів на шляху участі в освітньому процесі та ресурсів, спрямованих на підтримку.
Учасники семінару вправлялися у вживанні коректної термінології, розглянули норми безбар’єрності та можливості залучення людських, матеріальних та фінансових ресурсів у просуванні інклюзивних цінностей в системі освіти України.