Ви зараз переглядаєте АКРЕДИТАЦІЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГРАМ: УСПІШНИЙ ДОСВІД, ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ

АКРЕДИТАЦІЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГРАМ: УСПІШНИЙ ДОСВІД, ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ

15 січня у Закладі вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» відбувся круглий стіл на тему «Досвід успішної акредитації ОС бакалавр» за участі представників  Волинського національного університету імені Лесі Українки та Луцького національного технічного університету.

Як зазначив ректор Петро Бойчук, ця тема є актуальною для коледжу, адже у 2025 році триватиме акредитація двох освітньо-професійних програм ОС «бакалавр» зі спеціальностей Початкова освіта та Середня освіта (Фізична культура). Тому важливо почути досвід колег та професійних фахівців, котрі успішно акредитували свої освітні програм.

Своїми напрацюваннями поділились декан факультету фізичної культури, спорту та здоров’я ВНУ імені Лесі Українки, кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент Василь Пантік, завідувач кафедри фізичної культури, спорту та здоров’я Луцького НТУ, кандидат педагогічних наук, доцент Володимир Ковальчук, доцент кафедри фізіології людини і тварин ВНУ ім. Лесі Українки, експертка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Ольга Коржик.

Плідна і конструктивна зустріч, під час якої обговорили ключові аспекти акредитаційних процедур, зокрема:

  • особливості оновлення силабусів і освітніх компонентів у контексті євроінтеграції;
  • інноваційну спрямованість освітніх програм;
  • процедуру визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної освіти та вибору освітніх компонентів;
  • конкурсний добір науково-педагогічних працівників.

Окрему увагу приділили питанням наукової діяльності, зокрема впровадженню спільних міждисциплінарних проєктів, а також ролі студентських наукових ініціатив у підвищенні рівня освітнього процесу. Хороші результати практичної підготовки дає співпраця з місцевими роботодавцями та спортивними установами.

Експертка НАЗЯВО Ольга Коржик надала поради щодо акредитаційних процедур, структури та змісту ОПП, а також запропонувала доцільні методики, засоби та технології навчання. Акцентувала увагу на важливості рейтингування науково-педагогічних працівників як інструменту забезпечення якості освіти. У предметній дискусії взяли активну участь гаранти освітніх програм і науково-педагогічні працівники Луцького педагогічного коледжу. Завдяки обміну досвідом із колегами отримали цінні рекомендації до організації проведення акредитації.