Ви зараз переглядаєте Професійна підготовка вихователя: інтеграція теорії та практики

Професійна підготовка вихователя: інтеграція теорії та практики

Викладачами кафедри теорії та методики дошкільної освіти започатковано проведенняпостійно діючого методичного семінару «Професійна підготовка вихователя: інтеграція теорії та практики» за участі роботодавців, випускників, здобувачів освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. 22 січня 2025 року відбулося перше засідання у формі дискусійної панелі, в якій взяли участь директори, методисти, вихователізакладів дошкільної освіти державної та приватної форм власності (ЗДО № 3, 7, 9, 10, 11, 13, 14, 19, 21, 26, 35, 40, Центр розвитку дитини «Baby Lime»).

Учасники заходу підтримали необхідність упровадження в освітній процес новітніх технологій як важливого ресурсу досягнення педагогічних цілей, акцентували увагу на розширенні форм співпраці з роботодавцями, інтеграції практичного досвіду через залучення педагогів-новаторів до викладання вибіркових освітніх компонентів.

У процесі діалогу підкреслено важливість професійної підготовки здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу, що відповідає сучасному розумінню мети освіти та відображено узаконодавчих та правових документах.

Під час дискусії наголошено на посиленні готовності майбутніх вихователів працювати з дітьми в умовах воєнного часу та післявоєнного відновлення з урахуванням їхніх фізичних та емоційних потреб. Дискусійна панель стала локацією для обміну досвідом і колегіального вибудовування траєкторії професійних дій.