Ви зараз переглядаєте III Міжнародна науково-практична конференція  «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід»

III Міжнародна науково-практична конференція  «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід»

15–16 травня 2025 року відбулася VIII Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід». Конференція організована Центром науково-освітнього партнерства і мережевої взаємодії та кафедрою педагогіки Навчально-наукового інституту педагогіки і психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у співпраці з Кафедрою ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України.Співорганізаторами стали провідні освітні установи України, Польщі, Австрії, Канади, громадські та наукові організації, серед них – КЗВО «Луцький педагогічний коледж».

Конференцію модеруваливідомі науковці – професор Олена Семеног (СумДПУ) та професор Мирослава Вовк (ІПООД НАПН України).

Доповідачами виступили знані дослідники з України, Польщі, Німеччини, серед них – Оксана Заболотна, Ольга Красницька, КирилКотун, Ян Капранов, Оксана Цюняк, Наталія Гоголь, Наталія Пономаренко та багато інших. КЗВО «Луцький педагогічний коледж» представила проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці Ольга Фаст з доповіддю«Соціальні виміри управління якістю докторської освіти (PhDEducation): національні, євроінтеграційні та глобальні контексти», яка викликала активне обговорення серед учасників тематичної панелі.

У рамках конференції відбулися гостьові лекції провідних науковців, інтерактивні панелі та майстерки в межах весняного кампусу «Академічна культура дослідника», підбиття підсумків Всеукраїнського конкурсу есе «Доброчесність у навчанні: дотримуватися / не можна / порушувати».

Ключові теми конференції:академічна доброчесність у цифрову добу, формування цінностей академічної культури в умовах національної безпеки, роль штучного інтелекту у вищій освіті, міждисциплінарні студії та етика академічного письма, академічне наставництво та культурні практики європейських університетів.

Підсумком конференції стали пропозиції щодоудосконалення практик академічної доброчесності, інтеграції цифрових технологій в освітній процес, розвитку культури наукового наставництва, посилення міжнародного академічного партнерства.