26 травня 2025 року в Луцькому педагогічному фаховому коледжі відбулося чергове засідання Методичної ради, під час якого розглянуто низку важливих питань, що стосуються якості освітнього процесу, оновлення програм та підвищення ефективності педагогічної діяльності.
Особливе значення на засіданні мало питання про результати акредитації освітньо-професійної програми Початкова освіта, яка готує здобувачів за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр. Програму успішно акредитовано, що підтверджує її відповідність вимогам стандартів фахової передвищої освіти. Це важливе досягнення стало результатом злагодженої роботи усіх учасників освітнього процесу.
Особливо дискусійним було друге питання порядку денного, що стосувалося підсумків громадських обговорень проєктів освітньо-професійних програм за спеціальностями галузей знань А Освіта та F Інформаційні технології. Члени Методичної ради активно долучилися до обговорення структури програм, співвідношення обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів, а також шляхів підвищення їхньої актуальності та відповідності запитам роботодавців і сучасним освітнім стандартам.
У процесі розгляду четвертого та п’ятого питань, що стосувалися результатів захисту курсових робіт та схвалення нової тематики на 2025–2026 навчальний рік, було висловлено низку конструктивних зауважень і пропозицій. Акцентовано на потребі оновлення тематики курсових робіт відповідно до викликів сучасної освіти, практичного спрямування досліджень і міждисциплінарного підходу. Звернено увагу на важливості науково-методичного супроводу здобувачів освіти під час підготовки курсових робіт.
Також під час засідання було розглянуто питання: про вибір здобувачами освіти освітніх компонентів; про внесення змін до освітніх програм профільної середньої освіти; про організацію рейтингового оцінювання педагогічних працівників; про результати контрольних зрізів на других курсах; про рекомендування до друку навчально-методичних видань.
Засідання відзначилося високим рівнем зацікавленості, відкритістю до змін та активною професійною взаємодією всіх учасників.