Як ефективно вивчати освітню компоненту «Інклюзивна освіта. Дефектологія»? Звичайно, через візуалізацію теоретичного матеріалу, практичне його засвоєння та занурення у професійне середовище.
Студенти 3–4 курсів ОПП Дошкільна освіта разом із деканом факультету Дошкільної освіти та музичного мистецтва Наталією Івановою відвідали Інклюзивно-ресурсний центр Луцької міської ради. Під час зустрічі вони ознайомилися зі специфікою роботи фахівців ІРЦ, сучасними методиками діагностики та корекції розвитку дітей, а також з умовами інклюзивного освітнього простору.
Цей досвід допоміг студентам глибше усвідомити важливість командної взаємодії педагогів, психологів і батьків, а також побачити, як теоретичні знання втілюються у реальній педагогічній практиці.
Щиро дякуємо колективу ІРЦ та директору Олексію Танському за відкритість, професіоналізм і можливість відчути справжнє «занурення» у майбутню професію!