Ви зараз переглядаєте Менторська зустріч з професорами   Harvard Graduate School of Education

Менторська зустріч з професорами Harvard Graduate School of Education

Освітня спільнота Волині отримала унікальну можливість долучитися до менторської зустрічі з професорами Гарвардського університету – події, що без перебільшення стала знаковою для розвитку педагогічної освіти регіону.

16 жовтня 2025 року заклади освіти Волині вітали делегацію американських науковців у галузі освіти з Harvard Graduate School of Education: Stephnie M. Jones – Gerald S. Lesser Professor in Early Childhood Development, Director of AESEL Lab, Harvard University та Rebecca Baily – Associate Director of the EASEL Lab, Harvard University.

Ініціаторами та модераторами офіційного візиту колег зі США стали Оксана Рома, координаторка проєктів The LEGO Foundation в Україні, кандидат педагогічних наук, та пані Олена Шуляк, національний тренер The LEGO Foundation.

У рамках менторської зустрічі освітяни Волині представили досвід впровадження екологічних підходів у соціально-емоційному навчанні (SEL) на різних рівнях освіти – від дошкільної до післядипломної.

Учасники були щиро вражені професійністю вчителів і педагогічних команд, а особливо – відкритістю, щирістю й натхненням дітей. Неймовірно зворушені наші поважні гості були від спілкування з молодшими школярами та вчителями початкових класів Луцького ліцею № 1, а методичні підходи педагогів, зокрема Лариси Мілентіївни Никитюк, за словами розробників концепції соціально-емоційного навчання, є інноваційними і не поступаються світовим практикам.

Проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці КЗВО «Луцький педагогічний коледж», гарант освітньо-професійної програми «Початкова освіта» Ольга Фаст мала можливість долучитися до менторської сесії та презентувати досвід коледжу у підготовці майбутніх учителів початкових класів і вихователів до впровадження підходів соціально-емоційного навчання у роботі з дітьми різних вікових категорій.

У ході зустрічі було досягнуто домовленостей про подальшу співпрацю в межах спільних освітніх проєктів, заходів та ініціатив.