Метою заходу стало знайомство майбутніх педагогів з особливостями організації освітнього процесу, спрямованого на фізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного середовища. Зустріч розпочала вихователь-методист Наталія Сакір з обговорення важливості створення безпечного та розвивального простору в ЗДО. Було наголошено на тому, що в умовах інклюзії педагоги мають враховувати індивідуальні особливості та потреби кожної дитини, в тому числі й з ООП.
Інструктором з фізкультури Тетяною Купрінець студентам було продемонстровано, як адаптувати фізичні вправи та рухливі ігри для дітей з різними нозологіями. Розглянуто використання ігрових матеріалів, які стимулюють рухову активність та розвивають координацію, баланс та загальну моторику. Також студентів познайомили із середовищем: спортивною залою, ресурсною кімнатою. Було підкреслено роль команди психолого-педагогічного супроводу, яка включає вихователів, корекційних педагогів, асистента вихователя та інших фахівців. Обговорювалася важливість спільної роботи та обміну досвідом для розробки та реалізації індивідуального плану розвитку для кожної дитини з ООП.
Зустріч виявилася надзвичайно корисною для студентів. Вони отримали цінний практичний досвід, ознайомилися з конкретними методиками та інструментами для роботи з дітьми з ООП. Це сприятиме їхній професійній підготовці та допоможе стати кваліфікованими педагогами, готовими до викликів інклюзивної освіти.
Щиро дякуємо адміністрації закладу дошкільної освіти №9, педагогам-практикам за співпрацю!







