Ви зараз переглядаєте Штучний інтелект як інструмент формування інформаційно-комунікативних компетентностей у майбутніх педагогів

Штучний інтелект як інструмент формування інформаційно-комунікативних компетентностей у майбутніх педагогів

У сучасному світі розвиток інформаційних технологій і цифрових ресурсів істотно змінює освітній процес. Вихователі дошкільних закладів повинні володіти не лише педагогічними навичками, а й ефективно користуватися інформаційно-комунікативними технологіями для організації навчальної, розвивальної та корекційної діяльності дітей. Формування таких компетентностей сприяє розвитку критичного мислення, комунікативних здібностей та самостійності дітей уже на ранньому етапі освіти.

В рамках тематичного дня Тижня факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва, який проходив під гаслом «Диджіталізація. Освіта. Наука» викладач кафедри природничо-математичної світоглядної освіти та інформаційних технологій Тарас ЛЕХІЦЬКИЙ поділився досвідом підготовки фахівців дошкілля щодо формування інформаційно-комунікативних компетентностей майбутніх вихователів.