НАУКОВА РОБОТА

КАФЕДРИ ФІЛОЛОГІЇ

Наукова робота викладачів кафедри філології сконцентрована навколо науково-методичної проблеми «Мовно-літературний простір і культура комунікації». Результатами досліджень цього питання є ряд наукових та науково-методичних праць, з-поміж яких основними є:

МОНОГРАФІЇ одноосібні

  1. Білоус П. В. Давньоукраїнська література і фольклор: проблема художнього коду. Монографія. Житомир, 2006. 110 с.
  2. Білоус П. В. Тарас Шевченко і давня українська література: монографія. Житомир: ЖДУ, 2015. 176 с.
  3. Білоус П. В. Українська середньовічна література: монографія. – Житомир: вид. О.О. Євенок, 2015. 584 с.
  4. Білоус П. В. Технологія літературної творчості: монографія. Житомир: Рута, 2017. 216 с.
  5. Білоус П. В. Давняя українська література. Пасеїстичні есеї. Вибране. Житомир: Вид. Євенок О. О., 2017. 256 с.
  6. Білоус П. В. Походження української літератури: міфи, історія, джерела. Житомир, 2021. 276 с.
  7. Білоус П. В. Василь Григорович-Барський. Життя як мандрівка: монографія. Київ, 2021. 220 с.
  8. Білоус П. В. Світло «Слова про Ігорів похід». Житомир, 2021. 148 с.
  9. Кравчук (Горбач) Н. В. На Підляшші ‒ пісні наші (проблеми регіональної специфіки та національної ідентичності) : монографія. Луцьк: ПВД «Твердиня», 2012. 280 с.
  10. Остапюк О. О. (Стрельбіцька О. О.) Українські танечні пісні: регіональна специфіка та національна традиція : монографія. Луцьк. 2014.     270 с.
  11. Мартинюк М. І. Національна ідея в життєтворчості Володимира Самійленка: монографія / М. І. Мартинюк. Луцьк : ПВД «Твердиня», 2009. 192 с.
  12. Мартинюк М. І. Або… або… : Рецензії на зламі тисячоліть. Луцьк: ПВД «Твердиня», 2014. 100 с.

 

МОНОГРАФІЇ У СПІВАВТОРСТВІ

1.Білоус П. В. (у співавторстві). Григорій Сковорода: випробування часом: монографія. Житомир: ЖДУ імені Івана Франка, 2016. 120 с.

  1. Бойчук В., Єфремова Н. Емоційна концептосфера романів Маргарет Лоренс. Канадознавство: філологічні візії: кол. Моногр. У 2-х л… Кн.2 Canadian Studies: Philological Visions: Collective Monograph in two books. Book 2. Луцьк: Вежа-Друк, 2020. C. 94–115.
  2. Yefremova N. V., Boichuk V. M. Conceptual Space of English Political Discourse during the Struggle against Covid-19. Philological science and education : transformation and development vectors : Collective monograph. Vol. 1. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2021. P. 186–203.
  3. Martyniuk Mykoła. Współczesna polska poezja na przełomie epok i kultur (Niezbędne notatki na marginesie bilingwizmu)/Мартинюк Микола. Сучасна польська поезія на стикові епох і культур (Незайві нотатки на полях білінґви). Przez miedzę/Через межу. Inowrocłąw: NIGHTinGEL, 2021. S. 3–25 [172 s.].


ВИДАННЯ, ВНЕСЕНІ ДО МІЖНАРОДНИХ
НАУКОМЕТРИЧНИХ БАЗ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE

  1. Malimon, L., Pavliuk, A., Yefremova, N., Boichuk, V., Semeniuk, A., Khnykina, O., Sheludchenko, S., Torosian, O., Rohach, O., Navrotska, I., Honcharuk, S., Vasylenko, M., & Potapenko, L. (2022). Emotional Intelligence in the Context of Linguodidactics and Linguocultural Studies. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(4), 514-528. https://doi.org/10.18662/brain/13.4/402
  2. Volkova, S., Boichuk, V., Pavliuk, A., & Yefremova, N. (2023). Linguistic and Semiotic Representation of Pessimism in The Happy Prince and Other Tales by Oscar Wilde . East European Journal of Psycholinguistics, 10(1). Retrieved from https://eejpl.vnu.edu.ua/index.php/eejpl/article/view/743
  3. Horbach, H. Оnyshchak,K. Nykytchenko,N. Loskutova,I. Berkeshchuk, N. Stakhniu. On the Problem of Lexical Meaning Representation: A Semiotic Aspect. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2023, Volume 15, Issue 3, pages: 360‒375. https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/4988
  4. Tkachenko Viktoria, Krupka Viktor, Vinnichuk Alla, Martyniuk Mykola, Iaruchyk Viktor. Contemporary Literary Journalism: Factors Of Influence On The Reader. Ad Alta: Journal Of Interdisciplinary Research. 2021. Vol. 11. Issue 2. Special Issue XX. P. 165–175. https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110220/PDF/110220.pdf
  5. Kyseliuk, N., Hubina, A., Martyniuk, A., & Tryndiuk, V. Non-verbal means of communication in the representation of the emotional state of joy in modern English fictional discourse. Cognitive Studies | Études cognitives, 2020(20). DOI: http://dx.doi.org/10.11649/cs.2284
  6. Pavlo A. Sodomora, Lyubov V. Gutor, Valentyna A. Tryndiuk, Svitlana I. Lobanova (2021). Student Storytelling for Communication Skill Development Online (in the Time of Covid-19 Quarantine). The New Educational Review, Vol. 63, No. 1/2021 ISSN 1732-6729. С. 149–161. DOI: 15804/tner.21.63.1.12
  7. Alla Martyniuk, Alla Hubina, Nataliia Kyseliuk, Anastasiia Shevchuk, Valentyna Tryndiuk & Iryna Voitenko. Peculiarities of Using Stylistic Means in American Artistic Discourse. World Journal of English Language. Vol 13, No 4. Sciedu Press, USA. 2023. P. 8-13. 0,8 друк. л.. https://doi.org/10.5430/wjel.v13n4p8
  8. Martyniuk, A., Hubina, A., Kyseliuk, N., Alyieva, A., Litkovych, Y. And Tryndiuk, V. (2024). Educational Approaches to Cultivating Environmental Consciousness among Higher Education Students in Ukraine. Grassroots Journal of Natural Resources, 7(3): s115-s130. DOI: https://doi.org/10.33002/nr2581.6853.0703ukr06

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ

(за останні 10 років)

  1. Білоус П. В. Інтерпретація літературного твору: підручник. Житомир: Вид-во О. О. Євенок, 2017. 296 с.
  2. Топонімічні легенди Житомирщини / упоряд., і передмова Петра Білоуса. Житомир, 2022. 192 с.
  3. Горбач Н. В., Здіховська Т. В. Дитяча література. Методичні рекомендації з курсу. 2019. 47 с.
  4. Горбач Н. В., Здіховська Т. В. Хрестоматія сучасної української літератури для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. 2019. 48 с.
  5. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з методики навчання мовно-літературної освітньої галузі для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 013 Початкова освіта / упорядники: Горбач Н. В., Стрельбіцька О. О.Луцьк: ФОП Мажула Ю. М., 2025. 30  с.
  6. Методичні рекомендації до проведення уроків з української мови та літературного читання для студентів спеціальності 013 Початкова освіта / упорядники: Горбач Н. В., Стрельбіцька О. О. Луцьк: ФОП Мажула Ю. М., 2025. 68 с.
  7. Горбач Н. В. Основи медіаграмотності: методичні вказівки для здобувачів освіти денної форми навчання, спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, освітнього ступеня «бакалавр». Луцьк: ЛІРоЛ університету «Україна», 45 с.
  8. Єфремова Н. В., Павлюк А. Б., Шелудченко С. Б., Бойчук В. М. English Lexicology : Teaching Aid for Part-time Students. Луцьк : Вежа-Друк, 2019. 60 с.
  9. Шелудченко С. Б., Бойчук В. М., Єфремова Н. В. Methods of Teaching English as a Foreign Language in General Secondary School : A Compendium of Lectures. Луцьк : Вежа Друк, 2021. 166 с.
  10. Шелудченко С. Б., Бойчук В. М., Єфремова Н. В. Methods of Teaching English as a Foreign Language in General Secondary School : Glossary. Луцьк : Вежа Друк, 2021. 49 с.
  11. Шелудченко С. Б., Павлюк А. Б., Рогач О. О., Бойчук В. М. Педагогічна риторика і комунікативна логіка: термінологічний словник. Луцьк : Вежа-Друк, 2022. 56 с.
  12. Єфремова Н. В., Шелудченко С. Б., Павлюк А. Б., Бойчук В. М. “Seminars in Lexicology: Teaching Aid for Students”. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. 61 с.
  13. Шелудченко С. Б., Павлюк А. Б., Бойчук В. М. Логічні засади комунікації і педагогічної риторики: українсько-англійський глосарій. Луцьк : Вежа Друк, 2023. 84 с.
  14. Єфремова Н. В., Павлюк А. Б., Бойчук В. М., Одарчук Н. А.»Seminars in the Theoretical Course of the English Language: Teaching Aid for Students». Луцьк: Вежа-Друк, 2024. 68 c.
  15. Програма з вибіркових освітніх компонентів відповідно до додаткової спеціалізації «Вчитель англійської мови у початковій школі» / уклад. В. Бойчук. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2024. 63 с.
  16. Мартинюк М. І. Українська література в освітніх закладах І–ІІ рівнів акредитації: теоретичний мінімум. Луцьк : ПВД «Твердиня», 2019. 200 с.
  17. Мартинюк М. І. Дарунок князя Данила (Фрагменти історичної повісті «Під мурами твердині»). Сучасна література рідного краю: посібник серії «Шкільна бібліотека» для 5–7 класів закладів загальної середньої освіти / упор. Морщавка Ю. О. Х.: Соняшник, 2020. 336 с. С. 52–57.
  18. Мартинюк М. І., Мартинюк Л. П. ЧИТАЙ ПРО РІДНИЙ КРАЙ: Хрестоматія дитячої літератури українських письменників Волині. Луцьк : ПВД «Твердиня», 2025. 304с.
  19. Мартинюк Микола. Розбишацькі рими [текст] : Віршовані загадки для використання в НУШ. Луцьк : ПВД «Твердиня», 2025. 32 с.
  20. Українська мова за професійним спрямуванням : навчально-методичний посібник / упоряд. Подолюк С. М., Стрельбіцька О. О. Луцьк, 2018. Ч. І. 86 с. http://lpc-dspace.org.ua/handle/123456789/174
  21. Українська мова за професійним спрямуванням : навчально-методичний посібник / упоряд. Подолюк С. М., Стрельбіцька О. О. Луцьк, 2018. Ч. ІІ. 121 с. http://lpc-dspace.org.ua/handle/123456789/175
  22. Остапюк О. О. (Стрельбіцька О. О.), Подолюк С. М. Практикум з сучасної української мови : навчально-методичний посіб. У 3-х частинах. Луцьк, 2017. Ч. І. 100 с.
  23. Остапюк О. О. (Стрельбіцька О. О.), Подолюк С. М. Практикум з сучасної української мови : навчально-методич. Посібник у 3-х частинах. Луцьк, 2017. Ч. ІІ. 120 с.
  24. Остапюк О. О. (Стрельбіцька О. О.), Подолюк С. М. Практикум з сучасної української мови : навчально-методичний посіб. У 3-х частинах. Луцьк, 2016. Ч. ІІІ. 120 с.
  25. Програма з вибіркових освітніх компонентів відповідно до додаткової спеціалізації «Українознавство» / уклад. С. Подолюк, О. Стрельбіцька, А.Хомярчук. Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2025. 30 с.
  26. Практикум з граматики української мови: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 013 Початкова освіта / упоряд. О.Стрельбіцька. Луцьк, 2025.  98с. http://lpc-dspace.org.ua/handle/123456789/970
  27. Практикум сучасної української мови з методикою навчання мовно-літературної освітньої галузі: інструктивно-методичні матеріали до практичних занять / упорядник – О. Стрельбіцька. Луцьк, 2025. 70с.
  28. Триндюк В. А. Методичні рекомендації для самостійної роботи з «Іноземної мови за професійним спрямуванням» для студентів освітньо-професійного ступеню бакалавр. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2021. 52 с.
  29. Триндюк В.А., Бойчук В.М. Практикум з іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура). Луцьк, 2023. 64 с.
  30. Триндюк В.А., Лобанова С.І. Практичний курс англійської мови [Текст]: Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Фізична культура і спорт», галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 017 Фізична культура і спорт денної та заочної форм навчання. Луцьк: Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2023. 54с. https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/12960
  31. Програма атестації здобувачів вищої освіти у формі комплексного кваліфікаційного екзамену до додаткової спеціалізації: «Гувернер», «Асистент вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти», «Керівник гуртка англійської мови», «Керівник хореографічного гуртка»). / уклад. В. Бойчук, Н. Борбич, С. Боярчук А. Бубін, Є.Дурманенко, Б.Жорняк, М.Замелюк, Г. Козак, С. Марчук, С. Міліщук, Н. Сакір, І. Степанюк., С.Ткачук, В. Триндюк, А. Циплюк, Т. Яцик. Луцьк : Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2023. 33 с.
  32. Триндюк В.А., Кузьмич О.В. English for specific purposes: практикум з іноземної мови за професійним спрямуванням для здобувачів освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Луцьк, 2024. 76 с.
  33. Триндюк В.А., Лук’янчук М.В. English for Specific Purposes: навчальний посібник з іноземної мови за професійним спрямуванням для здобувачів освіти спеціальності 013 Дошкільна освіта. Луцьк, КЗВО «ЛПК» ВОР. 2025.118 с.

 

СТАТТІ У НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ

(за останні 5 років)

2021 рік

  1. Білоус П. В.Квест як домінанта паломницької прози. Філологічні діалоги. Зб. наук. праць. Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. Вип. 7.  С. 3–9.
  2. Білоус П. В.«Великий льох» Т. Шевченка: середньовічна, барокова чи романтична містерія? Вчені записки Таврійського НУ ім. В. Вернадського. Серія «Філологія». Т. 32 (71), № 4. Київ : ВД «Гельветика», 2021. С. 199–203. https://www.philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2021/4_2021/part_2/4-2_2021.pdf
  3. Білоус П. В. Художні форми вираження емоційного стану в українській середньовічній літературі. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки. Вип. 1. С. 3–12.http://academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article
  4. Білоус П. В.Спроба похитнути канон (новий роман про Григорія Сковороду). Переяславські сковородинівські студії: зб. наук. праць. Вип. 7. С. 40–44. https://skovoroda.man.gov.ua/storage/files/perejaslavski-skovorodinivski-studii-vipusk-7 2021.pdf 
  5. Білоус П. В.Образи української метафізичної поезії у книзі духовної лірики «Спас» Ігоря Павлюка. Кременецькі компаративні студії. Вип. ХІ. Кременець, 2021. С.16–23.https://www.dropbox.com/s/po9mokfb0hg70h7/Kremenets_Comparative_Studies_text-final-2021
  6. Boichuk V., Yefremova N., Skrobaka Yu. Non-cooperative strategy for negative self-expression of a pessimistic communicant. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип 39. Том I. С. 142–148. https://www.aphn-journal.in.ua/archive/39_2021/part_1/25.pdf
  7. Boichuk V., Yefremova N., Skrobaka Yu. Discourse specificity of non-cooperative strategies of pessimistic communicant. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки» : науковий журнал Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Луцьк : Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип 2. С. 3–14.
  8. Горбач Н. В.Техніка сторітелінгу в педагогічній практиці. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2021. Вип. 3. Т 1. С. 187–191. URL: http://academstudies.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/78
  9. Горбач Н. В.Орфоепічна грамотність як важлива складова формування педагогічної майстерності.  Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». 2021. Вип. 1. С.13–18. URL: http://www.academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article/view/30
  10. Кралюк П. М., Баландін Ф. В., Мартинюк М. І. Шлях Анни Ярославни на захід, «сім’я-держава» Ярослава Мудрого і європейський контекст. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». Вип. 2. С. 40–67. DOI https://doi.org/10.52726/as.humanities/2021.2.4
  11. Подолюк С., Стрельбіцька О., Дзямулич Н. Лінгвокультурологічний аспект навчання української мови студентів педагогічних спеціальностей. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 35. Том 8. С. 240–245.  https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-8-39  
  12. Подолюк С. М., Стрельбіцька О. О. Потенціал фольклору у системі українознавства : вивчення у вищій школі. Академічні студії. Серія : «Педагогіка», 2021. Вип. 1. С. 60–65. DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.1.8
  13. Стрельбіцька О., Подолюк С. Медіалінгвістичні тенденції на сучасному етапі розвитку мовної освіти в Україні. Академічні студії. Серія : «Гуманітарні науки». Видавничий дім «Гельветика», 2021, Вип. 1  С. 41–47. DOI https://doi.org/10.52726/as.humanities/2021.1.6  
  14. Подолюк С., Стрельбіцька О. Нетворкінг і мастермайнд для педагогів : у контексті вивчення української мови (за професійним спрямуванням). Академічні студії. Серія : «Гуманітарні науки». Видавничий дім «Гельветика», 2021, Вип. 2. С. 68–73.   DOI https://doi.org/10.52726/as.humanities/2021.2.5
  15. Триндюк В. А.,Мартинюк А. П., Губіна А. М. Особливості організації занять з іноземної мови в умовах змішаного навчання. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 13. / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, РДГУ. 2021. С. 158–164.
  16. Svitlana Lobanova, Valentyna Tryndiuk, Alla Martyniuk. LEXICO-GRAMMATICAL AND STYLISTIC FEATURES OF ENGLISH ADVERTISING SLOGANS. European vector of development of the modern scientific researches: collective monograph / edited by authors. 1st ed. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2021. 396 p. С. 313–333. ISBN: 978-9934-26-077-3DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-077-3
  17. Martyniuk, A., & Tryndiuk, V. Didactic Foundations of Structuring the philological Knowledge Content in Foreign Language for Specific Purposes. Науковий журнал «Академічні студії». Серія «Педагогіка». Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2021. С. 49–51. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.2.1  
  18. Скробака Ю. С., Лук’янчук М. В., Триндюк В. А. Науково-теоретичні засади формування готовності майбутніх учителів до розвитку творчого мислення учнів початкових класів. Академічні студії. Серія «Педагогіка», Вип. 3, ч. 1, 2021. С. 121–127. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.3.1.     

 

2022 рік

  1. Білоус П. В.Архетип житейського моря у творах Сковороди та Барського. Слово і час. № 5. 2022. С.117–121. https://nasplib.isofts.kiev.ua/server/api/core/bitstreams
  2. Boichuk V. M., Yefremova N. V. Non-verbal peculiarities of pessimistic utterances (A study of the 20th-21st century English prose). Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки»: науковий журнал Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Луцьк: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип 1. С.126–133.http://www.academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article/view/261/248
  3. Горбач Н. В., Папежук О. В. Сторітелінг як сучасна методика розвитку мовлення молодших школярів. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2022. Вип. 1. С. 237–242. http://academstudies.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/325/309
  4. Горбач Н. В., Стрельбіцька О. О. Вплив медіакультури на формування лексикону сучасної молоді. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». 2022. Вип. 2. URL:http://academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article/view/346
  5. Подолюк С. Стрельбіцька О. «Мова життя» в професійній діяльності педагогів та вихователів. Академічні студії. Серія : «Педагогіка». Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип.1. С.143–148. DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.20
  6. Стрельбіцька О.,Подолюк С. Специфіка формування мовленнєвої культури здобувачів освіти в умовах новітніх реформ. Академічні студії. Серія : «Педагогіка». Видавничий дім «Гельветика», 2022, Вип. 2. С. 99–105. DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.2.14
  7. Триндюк В.А.,Мартинюк А.П., Губіна А.М. Розвиток soft skills засобами інтерактивних технологій (підручників) на заняттях з іноземної мови у закладах вищої освіти. Інноватика у вихованні.  Рівне: РДГУ, 2022. Вип. 15. С.  225-235 https://doi.org/10.35619/iiu.v1i15   (0,8 др. арк)
  8. Триндюк В.А.,Скробака Ю.С. Розвиток іншомовної граматичної компетентності засобами автентичних інформаційних новин. Академічні студії. Серія: Педагогіка. Видавничий дім “Гельветика” Вип. 1. 2022. (0,7 др арк). DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.10

 

2023 рік

  1. Білоус П. В.Реалії ХІІІ ст. у «Слові Серпіона». Академічні студії. Гуманітарні науки, № 1. С. 3–7. DOI https://doi.org/10.52726/as.humanities/2023.1.1
  2. Білоус П. В.Житіє і смерть князя Михайла Чернігівського у давній українській літературі. Українська література : історичний досвід в перспективи. Вінниця. 2023. № 2. С. 17–26.  https://doi.org/10.31652/3041-1084-2023-2-17-26
  3. Boichuk V. M,Yefremova N. V. Conceptual space of negative tonality in Margaret Laurence’s novel “The Stone Angel”. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки»: науковий журнал Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Луцьк: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип 1. С. 53–61. http://www.academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article/view/431/407 
  4. Горбач Н. В., Ляшук Н. В. Принципи та переваги запровадження інституційного репозитарію в бібліотеках закладів вищої освіти (на прикладі КЗВО “Луцький педагогічний коледж” Волинської обласної ради). Цифрова платформа інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2023. Т.6. №1. С.195‒204. URL: http://infotech-soccult.knukim.edu.ua/article/view/283989
  5. Горбач Н. В., Жалко Т. Й. Особливості віртуального спілкування сучасних педагогів. Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». 2023. Вип. 1. С. 16‒22. URL: http://academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article/view/426
  6. Триндюк В., Лобанова С. Медіазасоби як ефективний механізм для розвитку мовленнєвих навичок.. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 60. Том 5. 170 с. с.151-157. pdf (aphn-journal.in.ua) (0,73 др.арк.)
  7. Мартинюк. А.П., Триндюк В.А. Викладання іноземної мови у вищій школі в умовах змішаного навчання: адаптація та виклики. Академічні студії. Серія: Педагогіка. Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 1. С.41-47. (0,7 др.арк.). DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2023.1.7

 

2024 рік

  1. Білоус П. В.Історичні поеми Ігоря Павлюка. Українська література : історичний досвід в перспективи. Вінниця. 2024. № 2. С. 108–111.
  2. Єфремова Н., Бойчук В. Концептуальний простір англомовного геронтологічного дискурсу в романі Маргарет Лоренс “Кам’яний ангел”. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 77, том 1, 2024. С. 213-219. https://www.aphn-journal.in.ua/archive/77_2024/part_1/31.pdf
  3. Boichuk V. M., Yefremova N. V. Lexical-syntactic and syntactic stylistic devices in pessimistic utterances (A study of the 20th century English prose). Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки»: науковий журнал Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. Луцьк: Видавничий дім «Гельветика», 2024. Вип 3. С. 24–31.http://academstudies.volyn.ua/index.php/humanities/article/view/613/568
  4. Горбач Н. В. Маркери української ідентичності в сучасному медіапросторі. Studia Ukrainica Posnaniensia. 2024. XII/2. p. 139–152. URL: https://pressto.amu.edu.pl/index.php/sup/article/view/45823/37807
  5. Мартинюк М. І. Дума про Вчителя. Волинь філологічна: текст і контекст: науковий журнал. Вип. 38 / упоряд. Т. П. Левчук. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2024. С.  284–289. https://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/1138/1058
  6. С.Лобанова, В. Триндюк, А.Мартинюк. Формування критичного мислення студентів зво у процесі вивчення іноземної мови. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2024. Вип. 72. Том 4.  С. 80-85. pdf (aphn-journal.in.ua)
  7. Триндюк В., Мартинюк А., Лобанова С. Мотивація здобувачів до вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 19. Том 2. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т; упоряд.: О.Б.Петренко; ред. кол.:О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2024, С.171-183(0,7 др. арк) https://ojs.itup.com.ua/index.php/iiu/issue/view/25/25

2025 рік

  1. Yefremova N., Boichuk V. Rys L. Methodology and methods of Linguistics: case study. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2025. Вип 89. Том 10. С. 260–265. DOI : https://doi.org/10.24919/2308-4863/89-1-37
  2. Бортнюк Т. Ю., Горбач Н. В., Голя Г. М., Здіховська Т. В. Робота з медіатекстами як інструмент формування критичного мислення здобувачів освіти. Вісник науки та освіти. 2025. №6 (36). С. 892–910. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/26072/26047
  3. Денисенко Н.Г., Стрельбіцька О.О., Горбач Н.В. , Подолюк С.М., Мартинюк М.І.  Методика навчання спортивного коментування у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Інноваційна педагогіка. 2025. Вип. 84. Т. 1. С. 98–106. URL : http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2025/84/part_1/20.pdf
  4. Мартинюк М. І.,Мартинюк Л. П. Оновлення й розширення поняттєво-термінологічного поля спортивної лексики на сучасному етапі мовного розвитку. Волинь філологічна: текст і контекст: науковий журнал. Вип. 39. / упоряд. Т. П. Левчук. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2025. С. 191–203. DOI: https://doi.org/10.29038/2304-9383.2025-39.mar
  5. Шульська Н. М., Мартинюк М. І.,Свистун Н. О. Анормативні граматичні явища сучасної ділової комунікації. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету: збірник наукових праць. Серія: «Філологія». Вип. 74. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2025. С. 78–93.URL : http://www.vestnik-philology.mgu.od.ua/archive/v74/part_1/47.pdf
  6. Подашевська Т.Л., Мочалова Н.С., Стрельбіцька О.О. Прагматичний потенціал інтернет-мемів як інструмента соціального впливу інтернет-комунікації.  Вісник науки та освіти. Вип. 10 (40). С.759 – 773. DOI : https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-10(40)-759-772
  7. Горбач Н.В., Стрельбіцька О.О. Українознавчий матеріал у сучасних підручниках з мовно-літературної освітньої галузі для початкової школи. Академічні студії. Серія : «Педагогіка». Видавничий дім «Гельветика», 2025, Вип. 3.