Наукова діяльність 

  1. International journal of Learning, Teaching and  Educational Research. Boychuk, P.M., Fast, O.L., Shevchuk,O.P., Horobets,T.V., Shkoba, V.A. (2021). The Impact of the Academic Advising Style on the Development of an Academic Integrity Culture among Future PhD Candidates. International  journal of learning, Teaching and  Educational Research.Vol 20, No 4, 2021, P. 302-319 (Scopus).
  2. Hysa, O. A., Stepaniuk, I. V., Vaniuha, L. S., Zhorniak, B. Y., & Rehulich, I.V. (2021). Jagiellonianism in Poland and Ukraine as a factor of university education and a cultural and historical phenomenon. Linguistics and Culture Review, 5 (S2), 68-79. New York, United States. (Scopus)
  3. Герасимчук В.В., Жорняк Б. Є. Педагогічні умови формування артистичних здібностей майбутні вчителів музичного мистецтва засобами театральної педагогіки. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. В.75 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020.  С.44-48.
  4. Жорняк Б. Є. Методологічні та методичні принципи розробки програми професійного виховання особистості майбутнього учителя музичного мистецтва. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк, 2021. № 3. С45-50
  5. Зарицька А. А., Зарицький А. О. Технологія вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва через призму акмеологічного підходу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (гол. ред.)та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 69. Т.1. С. 74-78.
  6. Зарицька А., Зарицький А. Особливості фахової підготовки керівників вокальних ансамблів. Fine Art Culture Studies. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. №1. С. 71-76. DOI: https://doi.org/10.32782/facs-2022-1-10
  7. Зарицька А.А., Кириченко І.О. Формування вокальної техніки здобувачів освіти в контексті інновацій сучасності: системний підхід. Fine Art and Culture Studies, 2023. № 3. С. 47–52. DOI: https://doi.org/10.32782/facs-2023-3-7
  8. Білозерова О. В., Завіруха Л. А., Мархалевич Т. С. Особливості інтеграції знань про артикуляційні позначення у сонатах Йозефа Гайдна у зміст інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: науковий журнал. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. Вип. № 83. С. 61-69
  9. Білозерова О. В., Завіруха Л. А. Теоретичні та практичні засади формування концертмейстерсько-акомпаніаторських навичок у здобувачів освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Одеса,  2023. Вип. 86. С. 28-34
  10. Завіруха Л. А., Білозерова О. В. Методи формування музично-слухової активності у процесі інструментально-виконавської підготовки здобувачів освіти спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво). Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2024. Вип. 71. Том 2. С. 211-215.
  11. Поліщук О. В., Зиско В. В. Процес інтеграції на заняттях фортепіано як важливий чинник формування цілісного світогляду особистості». Педагогіка формування творчої особистості у вищій та загальноосвітній школах: збірка  наукових праць / редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. Запоріжжя. Класичний приватний університет. 2018. Вип. 54 (107). С. 194-202.
  12. Зиско В. В., Кругляченко А. Ю. Втілення педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в практичній діяльності вчителя музичного мистецтва. Інноваційна педагогіка. Фаховий науковий журнал. Одеса. 2018. Випуск 8. С. 134-138.
  13. Кругляченко А. Ю., Зиско В. В. Індивідуальний  стиль професійної  діяльності в контексті генези вимог до підготовки вчителя музичного мистецтва. Інноваційна педагогіка, науковий журнал випуск № 28. Одеса. 2020. С.  170-176.
  14. Богдан З. П., Зиско В. В.,  Шуль Г. К. Гармонія педагогічних впливів за В. Сухомлинським: ключові домінанти. Інноваційна педагогіка, науковий журнал випуск № 32 (том I ), м. Одеса, 2021. С. 50-54.
  15. Кикіньова Л. М., Зиско В. В., Особливості вдосконалення фортепіанного навчання майбутніх учителів музичного мистецтва засобами комплексу евристичних прийомів. Збірник наукових праць національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова: Науковий часопис. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 84 Том  I. Київ. Видавничий дім «Гельветика» 2021. С. 80-84.
  16. Кикіньова Л. М., Зиско В. В., Шумська В. С. Формування у студентів елементарної композиторської творчості у класі музично-інструментальної підготовки. Інноваційна педагогіка. Категорія Б. Одеса. Випуск 50. Том 1. Розділ 2: Теорія та методика навчання (з галузей знань). 2022. С. 88-91.
  17. Зиско В. В., Кругляченко А. Ю., Богдан З. П. Поліфункціональний вплив навчання гри на фортепіано у фаховій підготовці вчителя музичного мистецтва. Академічні студії. Серія: Педагогіка. 2022. Вип. 4. C. 122-129.
  18. Кухарик Г. Міт як архетипізований текст культури та його проекції в українській хоровій музиці ХХ – початку ХХІ століть. Fine Arts and Cultural Stadies. 2024. Вип. 3. С. 30-36.
  19. Кухарик Г. Художня реалізація архетипу Переродження: погляд крізь призму життя міту (на прикладі хорового жанру щедрівки). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Рівне : РДГУ, 2024. Том 49. С. 56-62.

20 Шахрай О. М., Толочко Р. М. Павлюк Н. М. Багатовимірність педагогічного впливу як наукова проблема. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2020. № 26. С. 28-31.

  1. Толочко Р. М., Шахрай О. М., Павлюк Н. М. Обґрунтування ролі ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики в дітей старшого дошкільного віку. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2021. № 38. С. 53-56.
  2. Кашаюк В., Павлюк Н., Ігнатова Л. Психологічні засади інтонування: погляд в історію музикознавчих уявлень. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : науковий збірник.  Мистецтвознавство. Рівненський державний гуманітарний університет, 2021. № 38. С. 83-88.
  3. Штихалюк В. І., Павлюк Н. М., Калашнюк В. М. Мистецтво дихання і його значення у вокально-хоровій роботі майбутнього хормейстера. Педагогіка формування творчої особистості у вищій  і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. Запоріжжя : КПУ,  2021. № 79. С. 144-147.
  4. Штихалюк В. І., Павлюк Н. М., Калашнюк В. М. Основні засади вокальної методики М. Микиші. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. Київ : видавничий дім «Гельветика», 2021. Випуск 83. С.  229-233.
  5. Павлюк Н. М., Малашевська І. В., Матящук О. М. Авторська пісня як вербально-музичний засіб виховання студентської молоді. Acta Paedagogica Volynienses : науковий журнал. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. № 2. С. 137-142
  6. Павлюк Н. М., Малашевська І. В., Науменко М. О. Патріотичне виховання студентської молоді засобами музичного мистецтва. Acta Paedagogica Volynienses : науковий журнал. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. № 4. С. 108-112.
  7. Павлюк Н. М., Малашевська І. В., Науменко М. О. Народна пісня та її роль у патріотичному вихованні молоді. Acta Paedagogica Volynienses : науковий журнал.  Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. Випуск 5. С. 69-73.
  8. Павлюк Н. М., Павлічук В. І., Міщенко З. О. Методи формування вокальної майстерності на основі резонансного співу. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2023. Випуск 55. Том 3. С. 100-104.
  9. Штихалюк В. І., Павлюк Н. М., Хорова Драматургія. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2023. Випуск 55. Том 3. С. 162-165.
  10. Павлюк Н. М., Павлічук В. І., Міщенко З. О. Електронні ресурси як інструмент у навчанні постановки голосу. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2023. № 56. Том 2. С. 96-100.
  11. Павлюк Н. М., Шахрай О. М.,  Богдан З. П. Етичність концертмейстерської майстерності як реалізація творчого, виконавського та педагогічного професіоналізму. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2023. № 58. Том 2. С.102-105.
  12. Павлюк Н. М., Малашевська І. В., Міщенко З. О. Концептуальні засади діяльності Олександра Мишуги. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2024. № 68. Том 2. С. 114-119.
  13. Павлюк Н. М. Особливості навчання естрадного співу в системі професійної підготовки здобувачів освіти спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво). Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобичі, 2024.  № 73. Том 3.  С. 268-271.
  14. Малашевська І. В., Павлюк Н. М., Комарук З. В. Актуальність музично-педагогічної спадщини П. В. Голубєва в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2024. № 75. 
  15. Пилипчук В.В. Історія та модернізація бандури/ Науковий часопис  Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Київ 2021.  С. 43-47
  16. Пилипчук В.В. Бандурне мистецтво початку ХХ століття та його особливості. Інноваційна педагогіка/ вип. 43 том 2.  Одеса, 2022. С. 86-88
  17. Регуліч І., Комарук З. Вокально-хорова діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2024. Вип. 79. 21.
  18. Регуліч І.В., Науменко М.О. Методики П. Муравського й А. Авдієвського у практиці української диригентсько-хорової педагогіки та виконавства. Актуальні питання гуманітарних наук.  Дрогобич, 2022. Вип. 54. С. 77-81.
  19. Регуліч І.В., Науменко М.О. Психологічні бар’єри та шляхи їх подолання у процесі диригентської та вокально-хорової підготовки здобувачів вищої освіти. Академічні студії. Серія: Педагогіка. Видавничий дім «Гельветика». Том 1, № 4. 2021. С. 158-163. 
  20. Komenda, O., Kysliak, B., Marach, O., Moskvych, O., & Rehulich, I. (2024) O método estrutural e de atividade do estudo da personalidade criativa universal (apartir do exemplo da cultura musical). Convergências – Revista De Investigação E Ensino Das Artes, 17(33) 201-212. https://doi.org/10.53681/c1514225187514391s.33.240 (Видання внесено до міжнародної наукометричної бази Scopus).
  21. Степанюк І. В., Дудай М. І. Зародження і становлення першого народного хору Волині крізь призму життєвого і творчого шляху Олександра Самохваленка. Українська культура. Минуле. Сучасне. Шляхи розвитку. Науковий збірник Рівненського державного гуманітарного університету. 2020. Вип. 32. С. 199-204.
  22. Степанюк І. В. Виховання школярів у позашкільних освітніх закладах засобами хореографічного мистецтва (на прикладі Палацу учнівської молоді міста Луцька). Інноваційна педагогіка. Науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. 2020. Вип. 21 Т. 2. С. 223-227.
  23. Степанюк І.В. Творча діяльність Волинського державного академічного народного хору ( кінець XX – початок XXI ст.). Актуальні питання гуманітарних наук. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Вип. 28. С. 185-192.
  24. Степанюк І. В. Особливості формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Науковий журнал Комунального закладу вищої освіти  «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. 2021. Вип. №1. С. 80-87.
  25. Степанюк І. В. Внесок А. Пашкевича у розвиток державного Волинського  народного хору у 1978-1989 рр.. Мистецтвознавчі записки.  Збірник наукових праць Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. Вип. 39. С. 135-140.
  26. Степанюк І. В. Бовканюк, П. О, Дудай М. І. Роль концертмейстера-баяніста (акордеоніста) на занятті з народного танцю у закладах вищої освіти. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. 2021. Вип. 42. С. 178-183.
  27. Степанюк І. В. Зміст професійної компетентності викладача хореографічних дисциплін у закладах вищої освіти. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Науковий журнал Комунального закладу вищої освіти  «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради. 2022. Вип. №4 С. 45-49.
  28. Степанюк І. В. Висвітлення наукової діяльності здобувачів освіти галузі знань «Культура і мистецтво» в збірнику матеріалів конференції «Волинська весна: перші паростки науки». Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2024. Вип. 72, том 3. С. 93-98.
  29. Назар Я.В., Суворов В.О., Коцюрба Б.Б. Значення творчого потенціалу у вихованні музиканта у класі баяна-акордеона. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип.30. Том1.-282с. –С 241-245.
  30. Назар Я.В., Суворов В.О., Скакальська З.Є., Душний А. І. Баян в контексті сучасної музичної культури. Науковий журнал «Innovative solutions in modern science»Нью-Йорк : TK Meganom LLC 2021  №3(47), -217с. С175-197.
  31. 51. В. А. Шкоба, Т. В. Горобець, К. М. П’явка. Формування музично-творчих здібностей здобувачів фахової передвищої освіти засобами інструментального мистецтва. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради, 2022. №1. С. 84-90.
  32. Василь Мойсіюк, Василь Шкоба, «Модерністський звукопис у п’яти хорах Бориса Лятошинського на вірші Максима Рильського: стилістика хорового мислення» Волинський національний університет. Fine art and Cuiture Studies, Вип. 1, 2022, C. 148-155
  33. Ярмолюк О. В., Шкоба В. А., Степанюк А. В. Хоровий менеджмент як складова підготовки здобувачів фахової вищої освіти до професійної діяльності. Академічні студії. Серія: Педагогіка. Випуск №4. 2022. С. 87-92.
  34. Горобець Т. В., Шкоба В. А. Розвиток гнучких навичок (soft skills) як умова забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Академічні студії. Серія: Педагогіка. Випуск №1. 2023. С. 112-117.
  35. Василь Шкоба, Олександр Голощук. Сучасні музичні технології: безперервна освіта як передумова майстерності фахівця. Волинський національний університет. Fine art and Cuiture Studies, Вип. 1, 2023, C. 129-138.
  36. Гришина В. В., Юрчук О. М. До питання формування музично-історичних компетенцій сучасного вчителя музики. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2021. № 35. Том 6. С. 52-57.
  37. Гришина В. В., Гришина О. Ю., Юрчук О. М. Артистизм як особистісна характеристика виконавця-піаніста. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк, 2021. № 3. С192-198
  38. Yarmoliuk Olena. Implementation of Choral Management in the System of Conducting and Choral Training of Students. Intellectual Archive. Toronto: Shiny Word.Corp. (Canada). 2024. Vol. 13. No. 1. (January/March). C. 74–83. (0,6 др. арк.). https://doi.org/10.32370/IA_2024_01_9
  39. Ярмолюк О. В. Особливості розвитку диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті сучасної фахової передвищої та вищої освіти. Fine Art and Culture Studies. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. №4. С. 113-118. https://doi.org/10.32782/facs-2023-4-15

60.. Ярмолюк О. В. Перспективи розвитку освітнього менеджменту в діяльності закладів фахової передвищої та вищої освіти. Молодий вчений, №11 (123). Одеса. 2023. С. 96-100. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2023-11-123-33 

  1. Ярмолюк О. В. Поняття «менеджмент хорового колективу» в контексті сучасної диригентської освіти. Слобожанські мистецькі студії. Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. Випуск 3. 2023. С. 98-101. https://doi.org/10.32782/art/2023.3.20