Філософія в різні етапи свого розвитку продукувала різні дискурси у розумінні ролі та значення освіти в житті людини. Учасники дискусійної онлайн-платформи «Освіта: що це і для чого?»–науковці, викладачі та студенти– заходу, який відбувся у рамках Днів науки-2022 у КЗВО «Луцький педагогічний коледж», обговорили ці дискурси, визначили їх сильні та слабкі сторони. Підкреслили, що в ХХ-ХХІ ст. значення набуває інший світоглядний підхід до освіти, обумовлений цінностями модерну та постмодерну, які провокують створення у просторі існування HomoSapiens все нових та нових зон ризику й невизначеності.
Ознайомилися з характеристиками світу, які пропонують футурологи, філософи та економісти, а саме – світу SPOD (перша половина та середина ХХ ст.), VUCA (з 80-х рр. ХХ – початок ХХІ ст.) та BANI (з початком пандемії). Світ BANI – крихкий, тривожний, нелінійний, незрозумілий – формує новий соціокультурний контекст, який зумовлює процес кардинальних змін і в освіті. Дискутували, чи відповідає освіта як соціальний інститут запитам людини світу BANI.
Як викладачі, так і студенти активно долучилися до обговорення питання щодо викликів в умовах війни і як з ними справлятися. Погодились, що наша перемога має бути закарбована на усіх фронтах, в тому числі і освітньому!