Під час проходження виховної практики здобувачі освіти 31 ПО групи спеціальності Початкова освіта продемонстрували належний рівень професійної підготовки, педагогічної майстерності та творчого підходу до організації освітнього процесу в початковій школі. Основними завданнями практики були формування умінь планувати і проводити виховні заходи, налагоджувати взаємодію з учнями та колективом школи, а також удосконалення педагогічних навичок у реальних умовах навчального закладу.
Студенти організовували тематичні заходи, проводили виховні години спрямовані на розвиток гармонійної особистості дитини. Особлива увага приділялася використанню сучасних методик виховання, інтеграції ігрових та проєктних технологій, а також створенню комфортного і сприятливого для навчання середовища.
Робота студентів проходила під керівництвом доцента, кандидата педагогічних наук Петра Бойчука, старшого викладача, кандидата педагогічних наук Сергія Марчука, старшого викладача, кандидата педагогічних наук Артема Смолюка, які консультували, спостерігали за діяльністю майбутніх педагогів та надавали конструктивні поради щодо вдосконалення їхньої практичної діяльності.
Під час підсумків практики декан факультету, доцент, доктор педагогічних наук Наталія Денисенко підкреслила важливість практики в системі підготовки педагогів, а також оцінила загальний рівень готовності студентів до майбутньої професійної діяльності.
Студенти зазначили, що їх взаємодія із педагогічним колективом школи була плідною, що сприяло обміну досвідом та створенню умов для особистісного і професійного зростання майбутніх учителів. За підсумками практики студенти отримали позитивні відгуки від керівників та працівників школи, що свідчить про їхню висококваліфіковану підготовку та відповідальне ставлення до виконання професійних обов’язків.
Таким чином, виховна практика стала важливим етапом у підготовці студентів до роботи в початковій школі, дала змогу перевірити отримані знання на практиці, розвинути педагогічні навички та надихнула на подальшу професійну діяльність.