Інформація щодо атестації педагогічних (науково-педагогічних) працівників
Мета атестації педагогічних (науково-педагогічних) працівників – стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їхньої професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності освітнього процесу.
Основні принципи атестації: відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного (науково-педагогічного) працівника, повнота, об’єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.
Нормативні документи, які регламентують процес атестації педагогічних (науково-педагогічних) працівників:
- Наказ МОН від 09.09.2022 № 805 “Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників”
- Постанова КМУ від 23.12.2015 №1109 «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння»
- Постанова КМУ від 21.08.2019 №800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ від 27.12.2019 № 1133)
- Наказ МОН від 04.12.2020 № 1504 «Деякі питання професійного розвитку науково-педагогічних працівників»
- Положення про підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради
- Положення про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників Луцького педагогічного фахового коледжу Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради