ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар “Борітеся- Поборете!” Вітаємо учасниць: Адріану Голиш, здобувачку освіти 11-ПО групи факультету початкової освіти та фізичної культури
12 березня у Закладі вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» відкрили нову науково-навчальну лабораторію «УКРАЇНСЬКЕ СЛОВО», ініціатором якої стала кафедра філології.
21 лютого – Міжнародний день рідної мови. З метою усвідомлення значення рідної мови як культурного надбання, формування патріотизму та поваги
Вітаємо Ангеліну Ятчук, студентку 12-ДО групи факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва, з перемогою (ІІ місце) у ХV Міжнародному мовно-літературному
Гостьова лекція на тему «Філософія та практика змін в інклюзивній та спеціальній освіті», ініційована кафедрою філології, стала пізнавальною для викладачів
Нинішнього тижня Кафедра філології КЗВО “Луцький педагогічний коледж” Волинської облради долучилася до міжнародної гостьової онлайн-лекції “Концептуалізація покоління: від 1960-х до
«Як написати проєкт та виграти його» – таку тему для обговорення ініціювали викладачі кафедри філології, запросивши експертку проєктної діяльності, співзасновницю
Участь доцента кафедри філології Миколи Мартинюка у обговоренні теми академічноїдоброчесності в рамках тематичного заходу.
Вітаємо АНГЕЛІНУ ЯТЧУК, першокурсницю 12 ДО-групи Заклад вищої освіти “Луцький педагогічний коледж” Волинської обласної ради, з ІІ місцем у ІІІ
Заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» став учасником всеукраїнського проєкту «Збережи свою ідентичність», ініційованого ГО «Українська Античність». Подолавши відбірковий етап,
Цьогоріч наші студентки-бакалаври на обласному етапі змагалися зі студентами філологами та журналістами національних університетів. Наші конкурсантки гідно представили Заклад вищої освіти
Студенти мали завдання визначити свою стратегію професійного розвитку, визначити свою місію, ціль, віднайти точку, де я є зараз, і з
Творча екзаменаційна атмосфера іспиту з українознавства та методики навчання для студентів спеціалізації керівник гуртка українознавства. Практичним завданням було змоделювати урок
Креативними та змістовними проєктами потішили майбутні педагоги фізичної культури студенти 21ФК групи на заліку з освітнього курсу «Сучасні комунікаційні технології