Період2017 – 2021

 

Циплюк Аліна Миколаївна – 1, 5, 7, 12, 14, 19

 

1

  1. Циплюк А. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища у дошкільному навчальному закладі. Проблеми освіти : збірник наукових праць. 2017. Вип. 87. С. 262-269. 
  2. Циплюк А. М. Підготовка майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти: теоретико-методичні аспекти. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал. 2018. №1 (97). С. 251-260.
  3. Циплюк А. М., Міліщук С. О. «Педагогічна технологія» та «методика навчання»: співвіднесеність понять у педагогічній науці. Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки. 2019. №11 (395) С. 47-51.
  4. Бубін А.О., Боярчук С.І., Циплюк А. М. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти в умовах дистанційного навчання: організаційно-педагогічні аспекти. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2020. Вип. 78. Т. 1. С. 35-39.

5Zdanevych, L., Bielienka, H., Ponomarenko, T., Bubin, A.,Tsypliuk, A. (2021). Trainingtechnologiesas a meansofincreasingmotivationforcreativeactivityoffuturenurseryteachers. LaplageEmRevista (International). Vol. 7, n. Extra E, Aug., 2021, p.254-261. https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-E1184p.254-261.

 

         5

  1. Кандидат педагогічних наук за спеціальністю за 13.00.04 -теорія і методика професійної освіти (диплом ДК № 044793 від 11.10.2017), захист дисертації на тему: «Підготовка майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища у дошкільному навчальному закладі», Хмельницький національний університет

 

            7

Офіційний опонент на захисті кандидатської дисертації:

  1. Цибульської Олени Валеріївни «Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до виховання у молодших школярів культури здоров’язбереження», представлене на здобуття ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти», Хмельницький національний університет (2021)

 

12

  1. Пріма Р. М., Циплюк А. М. Плекання цінності культури здоров’я, здорового способу життя, здоров’язбереження: досвід, шляхи, етапи. Загальна теорія здоров’я та здоров’язбереження: колективна монографія / за заг. ред. проф. Ю. Д. Бойчука. Харків: Вид. Рожко С. Г. 2017. С. 282-289.
  2. Філліпова І.Ю., Циплюк А. М. Ф. Фребель і здоров’язбережувальне середовище сучасного дошкільного закладу. PEDAGOGIKA FROEBLA – wyzwaniemdlanauczycieli, szansadladzieci. Teoria i praktyka / MonografieWydzialuPedagogiki I Psychologii WSEI [Redakcjanaukowa : MarianZdzislawStepulak, MalgorzataSitarczyk]. Lublin : CopyrightbyInnovatioPressWydawnictwoNaukoweWyzszejSzcolyEconomii i Innowacji w Lublinie. 2017.
  3. Циплюк А. М. Здоров’язбережувальні технології в освіті.  Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : матеріали ІV обласної науково-практичної конференції (15лютого 2018р. м.Луцьк).  Луцьк: Волинь поліграф. 2018. С. 57-59.
  4. Циплюк А. М. Емоційний інтелект як професійно значуща особистісна якість педагога. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : зб. матеріалів V Всеукраїнської наук.-практ. конференції (м. Луцьк, 11 грудня 2018 р.). Луцьк: Волинь поліграф. 2018. 267. С. 53-56.
  5. Циплюк А. М. Дидактичні основи здоровязбережувального середовища закладу дошкільної освітиМолодий вчений. 2018. №12.1 (64.1) грудень. С. 80-83.
  6. Циплюк А. М. Розвиток критичного мислення у майбутніх вихователів на етапі проходження педагогічної практики. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : збірник матеріалів VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Луцьк, Луцький педагогічний коледж, 22 лютого 2019 року). Луцьк : Волинь поліграф. 2019. С.71-73.
  7. Циплюк А., Бубін А. Особистісно-мотиваційний компонент готовності майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища у закладі дошкільної освіти. Інтернаціоналізація освіти : шляхи вдосконалення та розвитку»: Матеріали І Міжнародна науково-практична конференція  Луцький НТУ, Луцьк, 12-13квітн 2019 року. Луцьк, 2019. С.261-266.
  8. Циплюк А. М. Здоров‘язбережувальне середовище як підсистема освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Володимир-Волинський педагогічний коледж ім. А. Ю. Кримського: минувшина, сучасність, майбуття : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. з міжнародною участю, присвяченої 80-річчю освітнього закладу; 28 листоп. 2019 р., м. Володимир-Волинський / упоряд., голов. ред. Б. Є. Жулковський. Луцьк : Вежа-Друк, 2019. С. 92-95.
  9. Циплюк А. М. Середовище закладу дошкільної освіти з позицій його здоров’язбережувальної спрямованості. ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція:«Актуальні проблеми  реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів». Рівне, 2019. С. 302-306.
  10. Циплюк А. М. Емпатія – професійно важлива якість особистості педагога-вихователя. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук : зб. матер. Міжнар. наук. практ. конф. (5 груд. 2019 р.) / відп. ред. Зінченко М. О., Л. Л. Макарук. Луцьк, 2019. С. 88-90.
  11. Циплюк А. М. Дидактичні основи фізичного виховання дітей дошкільного віку. Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі : збірник матеріалів VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Луцьк, Луцький педагогічний коледж, 4 квітня 2020 року). Луцьк : Волинь поліграф. 2020. С. 108-112.
  12. Циплюк А. М. Мотивація як стимул логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, 20 травня 2020 року. Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2020. 346 с. С. 310-312.
  13. Циплюк А.М. Концептуальні засади підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності. Сучасна наука та освіта Волині : зб. матеріалів наук.-практ. онлайн-конф. (20 листопада 2020 р.) / упоряд., голов. ред. О. Ю. Ройко. Луцьк : Вежа Друк, 2020. С. 290-292.
  14. Циплюк А. М. Проблема здоров’язбереження у світлі педагогічних поглядів В. Сухомлинського. Збірник матеріалів V педагогічних читань «Актуальні ідеї В.О. Сухомлинського в сучасному освітньому просторі». Луцьк, 2020. С. 117-120.
  15. Циплюк А.М. Реалізація положень національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища в процесі підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності. IX Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Вектор пошуку в сучасному освітньому просторі», 23 грудня 2020 року: ПП Іванюк В.П. 2020. С. 255-257.
  16. Циплюк А. М., Бубін А.О. Мотиваційний компонент готовності майбутніх вихователів до створення здоров’язбережувального середовища у закладі дошкільної освіти. Академічні студії. Серія: Педагогіка.2021. Вип.1. С. 87-96.

 

14

  1. Призове місце на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт спеціальності 012 Дошкільна освіта: Стельмащук Ольга «Формування конструктивних умінь дітей старшого дошкільного віку засобами дарів Ф.Фребеля», диплом ІІІ ступеня, Бердянський державний педагогічний університет, 2020 (наказ МОН № 1220 від 05.10.2020)

 

19

1.Член громадської організації Волинь-ОМЕП