СТУДЕНТСЬКІ КОМАНДИ РОЗКРИВАЛИ «БАРВИ ДИТИНСТВА»

Студенти Луцького педагогічного інституту зарядили простір творчістю та енергією на тематичному заході «Барви дитинства», присвяченому Всесвітньому дню дитини, яке цьогоріч вперше відзначається на державному рівні 20 листопада.Мета заходу - нагадати…

Читати даліСТУДЕНТСЬКІ КОМАНДИ РОЗКРИВАЛИ «БАРВИ ДИТИНСТВА»

STREAM-ОСВІТА ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ: ЕКСПЕРИМЕНТУЄМО І ДОСЛІДЖУЄМО СВІТ РАЗОМ

STREAM-ОСВІТА ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ:ЕКСПЕРИМЕНТУЄМО І ДОСЛІДЖУЄМО СВІТ РАЗОМ STREAM-ОСВІТА ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ:ЕКСПЕРИМЕНТУЄМО І ДОСЛІДЖУЄМО СВІТ РАЗОМ STREAM-освіта для дошкільнят:експериментуємо і досліджуємо світ разом STREAM-освіта для дошкільнят:експериментуємо і досліджуємо світ разом STREAM-освіта для…

Читати даліSTREAM-ОСВІТА ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ: ЕКСПЕРИМЕНТУЄМО І ДОСЛІДЖУЄМО СВІТ РАЗОМ

ЧАРІВНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА ПОДАРУВАЛИ СТУДЕНТИ ДЛЯ ПЕРШАЧКІВ

До Всесвітнього дня дитини студенти Луцького педагогічного інституту провели цікаві ігрові активності для учнів початкової школи, які завітали на дитяче свято.Діти вирушили у захопливу мандрівку за чотирма напрямами:У Королівстві тварин…

Читати даліЧАРІВНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА ПОДАРУВАЛИ СТУДЕНТИ ДЛЯ ПЕРШАЧКІВ

Заняття з елементами тренінгу «Особливості написання анотації та висновків наукової роботи»

19 листопад з членами наукового товариства «Академія» відбулося заняття з елементами тренінгу «Особливості написання анотації та висновків наукової роботи» (куратор товариства Марія Козігора).Під час зустрічі учасники розглянули структуру анотації, ключові…

Читати даліЗаняття з елементами тренінгу «Особливості написання анотації та висновків наукової роботи»

КРАЄЗНАВСТВО В ІСТОРИЧНОМУ ПРОСТОРІ:ІМПУЛЬС ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

19 листопада у музейному просторі «Окольний замок» відбувся практикум з методики організації гурткової та краєзнавчої роботи в початковій школі.Захід став змістовною складовою підготовки студентів-бакалаврів спеціальностей «Початкова освіта» та «Музичне мистецтво»…

Читати даліКРАЄЗНАВСТВО В ІСТОРИЧНОМУ ПРОСТОРІ:ІМПУЛЬС ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВТІЛЕННЯ ВАЛЬДОРФСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПІДХОДІВ У ПРАКТИЦІ АМЕРИКАНСЬКОГО ПЕДАГОГА КАРЛА ШУРМАНА

Студенти спеціальностей дошкільна та початкова освіта взяли участь у практичному занятті «Соціальні ігри як модель формування здорового суспільства», яке провів досвідчений педагог міжнародного рівня, вальдорфський учитель із США Карл Шурман.На…

Читати даліВТІЛЕННЯ ВАЛЬДОРФСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПІДХОДІВ У ПРАКТИЦІ АМЕРИКАНСЬКОГО ПЕДАГОГА КАРЛА ШУРМАНА

ДЕНЬ СТУДЕНТА З ГУМОРОМ І ТАНЦЯМИ (+ВІДЕО, ФОТО)

У Луцькому педагогічному інституті відбулося яскраве свято до Міжнародного дня студента. Команди хлопців і дівчат змагалися у швидкості, кмітливості, логіці та інтелекті у шоу-батлі «Хто зверху?». У перерві між турами…

Читати даліДЕНЬ СТУДЕНТА З ГУМОРОМ І ТАНЦЯМИ (+ВІДЕО, ФОТО)

СТУДЕНТСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ АУКЦІОН: РАЗОМ ДОПОМАГАЄМО ЗСУ

Уже традиційно до Дня студента в Луцькому педагогічному інституті організовується благодійний аукціон, де зібрані кошти спрямовуються на підтримку ЗСУ.Ведучі задали чудовий настрій свята тонким гумором, цікавими коментарями, презентуючи різні лоти.…

Читати даліСТУДЕНТСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ АУКЦІОН: РАЗОМ ДОПОМАГАЄМО ЗСУ

Інтерактивне тренінгове заняття «Проективні методики в дії: шлях до розуміння внутрішнього світу дитини»

14 листопадавідбуласяінтерактивна тренінгова зустріч, присвячена проективним методикам та їх застосуванню у роботі з учнями.Здобувачі освіти не лише ознайомилися з теоретичними засадами проективного підходу, а й активно працювали у тренінговому форматі.…

Читати даліІнтерактивне тренінгове заняття «Проективні методики в дії: шлях до розуміння внутрішнього світу дитини»

Інтеграція STEM-підходу та проєктного навчання: методика створення міждисциплінарних освітніх проєктів для формування інженерного мислення

13 листопада 2025 року у межах у межах курсів підвищення кваліфікації «КУЛЬТУРА ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ЛІНГВОКОМУНІКАТИВНІ   Й ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ» відбулася дискусійна платформа за модулем 3 «Інтеграція STEM-підходу та проєктного…

Читати даліІнтеграція STEM-підходу та проєктного навчання: методика створення міждисциплінарних освітніх проєктів для формування інженерного мислення