Сьогодні STREAM, STEAM, STEM – механізми активно впроваджуються в освітній процес, оскільки вони стимулюють оволодіння знаннями технологічних наукових напрямів, які скеровані на формування креативних, творчих та інноваційних навичок.
Розглянути STEM, STEAM, STREAM як інструмент, що допомагає дітям зробити перший крок на шляху розуміння комплексності світу, усвідомлення багаторівневих зв’язків між різними аспектами життя – саме таку мету ставили організатори едьютейнмену “STEM, STEAM, STREAM як сучасний освітній бренд”, що відбувся у стінах Луцького педагогічного коледжу 17 січня 2020 року.
Вперше для діалогу на актуальну тему одночасно зібрались представники дошкілля, початкової, середньої та старшої школи, а також позашкілля та вищої школи. Досвідом впровадження STREAM, STEAM, STEM –інструментів в освітній процес ділилися: Людмила Миколаївна Габзалілова (вихователь-методист ЗДО№6), Наталія Анатоліївна Поліщук (завідувач науково-дослідної лабораторії освітніх інновацій та координації діяльності РМК (ММК) Волинського інституту післядипломної освіти), Оксана Володимирівна Мартинюк (заступник директора з методичної роботи №21), Олександр Семенович Мартинюк (доктор педагогічних наук, професор кафедри експериментальної фізики та інформаційно-вимірювальних технологій), Ірина Савчук (вчитель науково-технічної студії розвитку дітей “Robocamp Lutsk”). Зустріч була цікавою, результативною та відкрила нові перспективи для вдосконалення і саморозвитку викладачів коледжу.