Для чого потрібно впроваджувати альтернативну програму
«STREAM-освіта дошкільників, або Стежинки у Всесвіт»?
Відповідає та мотивує стейкхолдер і автор програми Катерина Крутій
21 жовтня 2020 року для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта у співпраці з Академією розвитку особистості проведено onlinе-зустріч «Презентація альтернативної програми «STREAM-освіта дошкільників, або Стежинки у Всесвіт». Спікер заходу – Катерина Крутій, доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної освіти Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського обґрунтувала методологічні засади формування інженерного мислення дошкільників. Педагогиня переконана, що SТRЕАМ-освіта – інноваційний бренд, який інтегрує в собі завдання з формування у дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно-комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; оволодіння основами грамоти, математики, різних видів мистецтва.
Вкотре переконуємося, що результатом багаторічної творчої співпраці кафедри дошкільної освіти із провідними науковцями сучасного українського дошкілля є підвищення якості підготовки здобувачів освіти та формування у них soft skils, необхідних для впровадження SТRЕАМ-освіти.