Пошук ефективних методичних підходів й технологічних рішень для подолання освітніх втрат в природничій та математичній галузях початкової освіти, організація діяльності здобувачів початкової освіти стали темою обговорення педагогічного семінару «Концепція розвитку
природничо-математичної освіти у початковій школі: перспективи і виклики», який
відбувся 4 листопада у Закладі вищої освіти «Луцький педагогічний коледж».
Семінар об’єднав вчителів-практиків, викладачів-методистів пробної практики та здобувачів фахової передвищої освіти 3-4 курсів спеціальності Початкова освіта.
Цікаві і пізнавальні виступи з елементами практичних завдань, інноваційні освітні програми Нової української школи, які презентували учителі ЗЗСО Луцька, показали як можна цікаво проводити заняття зі школярами.