Робота з метафоричними асоціативними картками (МАК) – цікавий та нетиповий спосіб розвитку зв’язного мовлення. Практичну можливість переконатися в цьому мали студентки 31ПО групи під час заняття з методики викладання української мови в початковій школі (викладач – Надія Горбач). Вони спробували написати сторітелінг за однією з карток. У кожної вийшли неймовірно цікаві історії, тому МАК сміливо можна використовувати для розкриття талантів)))
Говорили також і про те, що функціональне застосування МАК у початковій школі може бути досить широким: це і формування навичок командної роботи, і мотивація до вивчення певних тем, і потужний інструмент психоаналізу.
Чимало наших студентів починають свій професійний шлях уже зі старших курсів, тож робота з МАК стане їм у нагоді!