ПОЧАТКОВА ОСВІТА В УМОВАХ ВІЙНИ ТА УСПІШНІСТЬ УЧНІВСТВА

КРАЄЗНАВСТВО В ІСТОРИЧНОМУ ПРОСТОРІ:ІМПУЛЬС ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІНТЕГРАЦІЯ STEM-ПІДХОДУ ТА ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ: МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ОСВІТНІХ ПРОЄКТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНЖЕНЕРНОГО МИСЛЕННЯ

ГУМОРИСТИЧНО-ІНТЕРАКТИВНЕ ШОУ «НЕ СПИ, БО ПРОПУСТИШ ПАРУ»

SMART-сесія «Коли серце говорить кольорами»: арт-терапевтична практика для здобувачів освіти

Міжнародний день дій за академічну доброчесність – 2025. Карткова ігрова методика «Академічний вердикт»: формування доброчесності через гру

Менторська сесія «Щоденна чесність. Відкриття своєї суперсили»

ІГРОВІ СЕСІЇ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ

МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я ПЕДАГОГІВ ЯК ПРІОРИТЕТ

Гостьова лекція «Національний університет «Острозька академія» у сучасній соціокультурній парадигмі»

Академічна доброчесність: одна на всіх чи в кожного своя? Гостьова лекція від Оксани Заболотної для майбутніх педагогів

Гостьовий майстер-клас «Як вчителю початкових класів адаптуватись до освіти 4.0:ресурси, пріоритети, партнерство, мережі»

НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГРУ: ТРЕНІНГОВА ПРОГРАМА ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ: гостьова лекція

«НАЗДОЖЕНЕМО: КУРС ПРО ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ» для вчителів української мови і літератури

1 2 3