Педагогічна практика у закладах дошкільної освіти є складовою частиною професійної підготовки і важливим етапом практичної підготовки здобувачів освіти коледжу до професійно педагогічної діяльності. Метою практики є реалізація здобувачів освіти знань і умінь, необхідних для організації дошкільної освіти, формуванні фахової компетентності, удосконалення організаційно педагогічних навичок, підвищення інтересу до управлінської діяльності, удосконалення професійної майстерності. Завдання педагогічної практики:

– забезпечення реалізації на практиці здобутих теоретичних знань із фахових освітніх компонентів, застосування їх у вирішенні конкретних педагогічних завдань під час практичної діяльності;

– формування навичок застосовувати теоретичний матеріал в практичній роботі з організації, управління освітнього процесу в закладах дошкільної освіти; регулювання методичної діяльності в умовах ЗДО;

– поглиблення теоретичних знань та удосконалення практичних умінь і навичок здобувачів освіти щодо організації і управлінської діяльності в ЗДО;

– формувати уміння об’єктивно аналізувати освітню та методичну роботу дошкільного навчального закладу відповідно до вимог нормативних та програмно-методичних документів в галузі дошкільної освіти; формулювати чіткі пропозиції щодо поліпшення навчально-виховного процесу в ЗДО;

– формувати уміння самостійно проводити заходи та застосовувати інноваційні технології з методичної роботи, з організації просвітницької роботи серед батьків;

– формувати вміння налагоджувати ділові взаємини з вихователями дошкільного закладу та керівниками інших ЗДО, представниками ОТГ;

– створити умови для осмислення наявного досвіду діяльності в ролі організатора дошкільної освіти, вироблення впевненості у своїх діях, зацікавленості майбутньою діяльністю керівника ЗДО та адміністрації закладу; розвитку лідерських якостей здобувачів освіти

Договори про проведення практики, укладені з керівниками базових установ, дозволяють оптимально використовувати у підготовці майбутніх фахівців навчально-методичні, інформаційні, кадрові ресурси закладів загальної середньої, позашкільної та дошкільної освіти.

У коледжі налагоджена чітка система організації всіх видів практики, яка сприяє планомірній адаптації здобувачів вищої освіти до професійної діяльності. 

Пропедевтична практика сприяє адаптації здобувачів вищої освіти до умов роботи у закладі дошкільної освіти, набуттю першого досвіду педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного віку. 

Пробна педагогічна практика спрямована на апробацію професійних компетентностей студентів: моделювання навчальних занять в умовах закладів дошкільної освіти, застосування сучасного методичного інструментарію у роботі з дітьми дошкільного віку, організація освітнього процесу на інтегровано-предметній основі, аналіз результативності використання форм освітньої діяльності. 

Під час літньої практики студенти виконують функції вихователів, педагогів-організаторів, керівників гуртків і секцій, музичних керівників, у закладах оздоровлення і відпочинку різного типу. 

Переддипломна педагогічна практика – завершальний етап професійної підготовки здобувачів освіти коледжу. Вона передбачає комплексний моніторинг рівня сформованості фахових компетентностей у студентів випускних курсів, дозволяє окреслити перспективи їх працевлаштування.

Для ефективної підготовки студентів до різних видів практики викладачами коледжу розроблено локально-нормативну, планувальну та звітно-облікову документацію, створено відповідну навчально-методичну базу. Кабінети фахових методик оснащені каталогізованими дидактичними матеріалами для проведення занять, фізкультхвилинок та виховних заходів; різними видами театрів та комплексом дидактичних ігор для дітей дошкільного віку; системою відео-уроків з використанням Smart-дошки; упорядкованими електронними засобами навчального призначення, аудіо- та відеозаписами для уроків музичного мистецтва.

Педагогічна практика у базових закладах дошкільної освіти є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів, важливим етапом їхнього професійного зростання. Вона забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією і практикою, інтеграцію теоретичних знань і практичних умінь здобувачів освіти, що зумовлює оволодіння ними складовими професійної компетентності.